De neus van Berlusconi! ( en wat hij moet missen )

Ach, lieve lieverd had ze dan gezegd, kom maar hier, ik geef je heel zachtjes een kusje naast je oor en ik kom je zo een schone pyjama brengen en dat je nu geen voortandjes meer hebt, geeft niet, ik kijk naar je mooie hartje en dat je nu een neus tussenschotje mist, ik neem het voor lief, je bent mijn sterkte, lieve, eerlijke reus en ik ga je elke dag vertroetelen en je net zo lang over je bolletje aaien, tot al je pijntjes weer over zijn………………..
 
Maar zo was het dus niet, dit alles had hij al eerder verbruid en nu wisten ook nog eens alle jonge meisjes, dat hij een geschonden voorgeveltje had en dat hij zijn pijnlijke neus, mogelijk nooit meer onder vrolijke te jonge rokjes kon steken, jaaaaaaaa, zielig is niet hot.
 
Gewoon aan alle kanten een sukkel, vooral als je nog in je eigen kranten laat zetten dat het zo AUW doet.
 
Zilvertje.
Foto: Groentenman van Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2009-12 en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

31 reacties op De neus van Berlusconi! ( en wat hij moet missen )

  1. Kees Smit zegt:

    Die groentenman van jou heeft helemaal geen neus, en ook geen tanden meer, Zalmneusje.

  2. Nummer22 zegt:

    Als zelfgekozen potentaatschap de keel uit hangt van een groeiend aantal italianen dan kan je wel eens de neus en wang schenden. Dat europa zo’n "leider"accepteert is verbazingswekkend.
    Noem hem Bandito Berlusconi en je krijgt een proces aan je broek. Hij die de Italiaanse media in zijn macht heeft en door jonge vrouwen zijn mannelijkheid laat beroerenn, zegt genoegd.
    Een land onwaardig! een volk onwaardig!
    Het onder de rokjes begeven van de dames is voor hem een nationale sport, in de spotlicht staan. Het zou nog meer ophef geweest zijn als hij met zijn eigen dildo om de oren was geslagen.
    Zielig en diep heel diep triest voor de Italianen die de ware democratie een warm hart toedragen.!
    dag zilverje!

  3. cor3306 zegt:

    leuke combinatie dat fruit en die Berlusman hij heeft geen spaanse peper op zijn hoofd neem ik aan

  4. antoinette duijsters zegt:

    Wat ben je weer goed Zilver.

  5. Muisje zegt:

    Ligt er bij jullie ook zo veel sneeuw?
    kussssss

  6. K zegt:

    Moest je er ook van gniffelen? 🙂

  7. Zilver met Zalmneus zegt:

    Kees, nou juist daarom denk ik. Maar wel een grote puntmutsneus. :^)
    Nee, peper mijdt hij nu Cor, doet zo een pijn in zijn wonden, dus wrijf ik er maar wat anders in.
    Antoinette, dank je, lieve groetjes.
    Mooi he, muis, ik heb vandaag veel moeten lopen, de treinen gingen spaarzaam, de fietsbaan was glad, anderhalf uur heen en anderhalf uur terug, lopend en fietsend, maar ik ben aan de winnende hand, ik heb goed advies gehad en gelijk, nu neem ik nog een goede advocaat, dan komt er weer veel goed, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  8. Zilver met Zalmneus zegt:

    K, ik was een en al gniffel, wat heeft die man een hoop weggegooid. xxxxxxxxxxxxxxxxx

  9. Zilver met Zalmneus zegt:

    Nummer 22 hoe kon ik u nu over het hoofd zien, ik lees uw reactie en moet zo lachen, het roept plaatjes op, maar wat schrijnend allemaal he, bah, wat een nare man! Dank voor de reactie!

  10. joost tibosch sr zegt:

    Zielig, hé..zo’n bebloed Berlusco-nietje!

  11. Zilver met Zalmneus zegt:

    Joost, erg zielig, na al die Hartjes die hij pijn heeft gedaan, is dit een muggenpoepje.

  12. Paravivo zegt:

    Is Silvio niet gewoon het zoveelste kleurrijke figuur?
    Een volk krijgt de leider die het verdient. Ik kom regelmatig in Italie en weet dan meteen: Hier past Berlusconi.

  13. Zilver met Zalmneus zegt:

    Paravivo als het eerlijk is gegaan dan hebben ze dat wat ze verdienen, al weet een ieder niet waar hij voor kiest al men wordt voorgelogen, met dank voor de reactie.

  14. Muisje zegt:

    Daar ben ik blij om!!! de waarheid wint altijd 🙂 Morgen hoor ik of ik het huisje mag komen bezichtigen ,de mensen voor mij hadden niks van zich laten horen dus mijn kans is groter geworden..
    Kusssss

  15. Zilver met Zalmneus zegt:

    Wat goed, moet je er ook heen, naar W? Ik werk, ben er om een uur of 6. Of is het per foon? Geweldig he?

  16. coby zegt:

    Je zult hem toch moeten verplegen…… ik zou geloof ik ergens mee uitschieten… :-)))
    Lieve groet, Coby

  17. Zilver met Zalmneus zegt:

    Coby, ik lig vlak, ja, ik liet hem bv uit de stalen verpleegster vallen met zijn blote billen in een catus, heel per ongelijk . xxxxxxxxxxxxxxx

  18. rob zegt:

    hey zilvertje , ben wel eens per ongelijk op een cactus gaan zitten, word je echt niet vrolijk van .
    ze moesten er 1 voor 1 uitgetrokken worden. auwwwwwwwwwwww,….

  19. Zilver met Zalmneus zegt:

    Rob, ik lig dubbel vlak, fijne vakantie!

  20. rob zegt:

    gaat wel lukken hoor dank je xxxxxxxxx

  21. Zilver met Zalmneus zegt:

    Je hebt prachtig weer, ga maar veel leuke dingend doen met je zoon en lekker koken en uitrusten, doeggggggggggg!

  22. Draver zegt:

    Zilver wat een mooi verhaal, onbegrijpelijk dat die Italianen dit accepteren.

  23. jeetjemina zegt:

    Prachtig Zilver.
    Dracula is er niks bij!
    Misselijkmakend hoe hij nog z’n uiterste best deed om met z’n kapotte kop
    voor de lens te komen: "kijk mij eens zielig zijn, kijk eens wat ze mij hebben aangedaan"!!
    gr eva

  24. moonfairy zegt:

    beter een zalmneus dan een bloedneus
    leuke fruitige foto,
    lieve Zilvertje, kus Moon

  25. An van den Burg zegt:

    Ach, vandaag of morgen krijgt die Maffioos een kogel door z`n zotte kop!
    Groet, An.

  26. Fleur zegt:

    Tekenend voor de mentaliteit!
    Je kan NÓÓIT geweld billijken.
    De dader was gestoord.
    Net als hier.
    Wat Groenteman ook zegt.
    Nooit geweld!
    AMANDLA!
    Wees dapper ipv infantiel!
    Zijn het zijn eigen tanden?
    Moet je voorstellen,hoe erg dat is,je tanden……
    Wie hij ook is
    en wat hij ook doet,
    dit gun je NIEMAND!
    Belachelijk wat je schrijft,echt heel neerbuigend!

  27. Fleur zegt:

    Ben jij pacifistisch opgevoed?
    En voed jijzelf zodanig op?

  28. hippocampi zegt:

    gepeperd portret,
    hij lijkt klaar om te gaan skiën
    gr. hippo

  29. ramirezi zegt:

    Ik vond het zelfs voor zijn bloedlip al een zielige man die zijn eigen importantie ietwat verkeerd inschat…

  30. Fleur zegt:

    Ja,u`re right,hij is een schoft pur sang!

  31. Smokey zegt:

    Zilver met zalmneus, Wat een lekker vegetarisch portret van een type dat nog lang niet van plan was te vegeteren. Maar, een ongelukje zat in een klein hoekje…
    Je zult de Dom van Milano maar op je kanus krijgen. Affijn, de man kan nu even niet vooruit (met de geit…:- )
    Kijk maar eens naar deze video, hoe onbeleefd naar Angela Merkel toe, druk bezig met z`n mobieltje..http://www.youtube.com/watch?v=O5B3r7Py2h4

Geef een reactie

