Liedjes van weleer, met teksten van Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2009-12 en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

56 reacties op Liedjes van weleer, met teksten van Zilvertje.

  1. k. Reintje zegt:

    Hoog Sammy, kijk omhoog Sammy want dan word je lekker nat.

  2. Zilver met Zalmneus zegt:

    K, ja, dat helpt wel! Fijne dag!

  3. moonfairy zegt:

    hahahahahahaha
    ik vind het zo leuk dat ik je stem herken
    je bent een echte nivea clown
    still going strong, after all those years, Love Moonfairy

  4. Zilver met Zalmneus zegt:

    Moon, dank je voor je lieve reactie. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  5. gingy zegt:

    :-))
    Ik blijf je leuk vinden!!
    Lieve groet.

  6. Zilver met Zalmneus zegt:

    Gingy :^)

  7. flipwillemsen zegt:

    ha Zilver. Leuk!!!!

  8. Zilver met Zalmneus zegt:

    He, Flip, dank je, ja, even spelen, dat doet een mens goed! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  9. Smokey zegt:

    Hahaha!Zilver met tandpastaneus, of Nivea….Vroeger was je ook al een clown! Komisch, die liedjes…Peter ( van Conny Froboess?) en Brandend zand….

  10. Zilver met Zalmneus zegt:

    Smokey Peter werd gezonden door ik denk Haags meisjes koor, ben hun naam vergeten.
    Was zo iets als, Peter, Peter zie je niet, dat ik ziek ben van verdriet, Peter ik ben verliefd.
    Het paard is van Andre van Duin, is er nog Peter Koelewijn Kom van het dak af en zomer in Zeeland van Sasika er Serge. ( gister nog gezien )
    Is Nivea, op weblog.nl was eensoap, daar mocht ik aan meedoen als Tante Nivea, was een geweldige tijd, echt lachen, fijne dag.
    Humor helpt in donkere dagen.

  11. antoinette duijsters zegt:

    Weer heel leuk zilver.

  12. Zilver met Zalmneus zegt:

    Dank je lieve Antoinette! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  13. Gus zegt:

    Wat moet je nou toch met die zalmneus, lijkt me eerder dat er Nivea op zit. Maar ja, liever zalm door de bouillabaise dan eh….

  14. Zilver met Zalmneus zegt:

    Gus, die Zalmneus wil er niet meer af, heus, alleen als ik het steeds delete, maar dat vergeet ik zo vaak.
    Dikke knuffel! Hahahah, moet zo om je lachen, je hebt echt goeide humor!

  15. paco painter zegt:

    Een paard in de gang.Geweldig!

  16. Zilver met Zalmneus zegt:

    Paco, hihi!

  17. joost tibosch sr zegt:

    Zie je wel, zilver..je zingt weer!! Met jouw mooie zuivere meisjesstem!! Wat staat er nou eigenlijk in de gang?

  18. Zilver met Zalmneus zegt:

    Joost, ik ben erg slecht bij stem, maar ik heb het gewoon gezongen terwijl ik het bedacht er opnam en niet overgedaan, tis puur en in de gang stond een paard, maar ik heb er Wouter Bos van gemaakt. :^) Humor helpt altijd, het geeft een mens moed en nieuwe kracht, fijne avond!

  19. joost tibosch sr zegt:

    En of het puur is! Je bent weer in stemming aan het komen!

  20. Zilver met Zalmneus zegt:

    Joost, soms in alle wanhoop vergeet ik wel eens pret te maken, terwijl dat een mens op de been houdt, ik heb er zelf zo om gelachen, ik kan er weer even tegen, doegggggggggggggggggggggggggg.

  21. Burro_Holanda zegt:

    Nou ja. De teksten OK! Maar het zingen? Kom eens bij mij op les! ;-))

  22. hippocampi zegt:

    ik heb de koptelefoon erbij opgezet,
    vooral de laatste vond ik erg grappig,
    en leuk om de binnenpret er doorheen te horen klinken,
    groet,
    hippo

  23. Zilver met Zalmneus zegt:

    Burro, is goed!
    Dank je Hippo.

  24. rob zegt:

    hoi zilver ,hahahahaha wat leuk ,wat een talent, keertje optreden hier in de huiskamer ?

  25. Zilver zegt:

    Rob, voor een kop koffie doe ik alles!

  26. rob zegt:

    zilver die kan je krijgen van me , dat weet je zelfs met een gebakje ,…
    en je hebt vast ook nog wel van die leuke hoedjes hahaha fijne avond, doeggg,..

  27. Zilver met Zalmneus zegt:

    Mmmmmmmmmmmmmmmmmm, lekker, ja, ik neem mijn hoedjes mee!

  28. rob zegt:

    mmmmmmmmmmmmmmmmmm, lekker gezellig , hem me slingers als op gezocht,
    word een knal feestje ,…

  29. Zilver met Zalmneus zegt:

    Ga, ik ook mijn Nieuwjaarsconference doen, die gaat vooral over Wilders die liever een minaret in de tuin heeft dan een halve kapper, over Bos die een tunnel graaft onder de stoel van Balkenende en de rode slip van Jan Peter, nou zeg maar lichtgevende veter, daar danst hij mee op het Binnenhof, komt op de tv met een grote bof, is echt lachen! Ohhhhhhhh, ja, en Hans Kazalm, of hoe je banken laat verdwijnen.

  30. rob zegt:

    als je dat allemaal gaat doen , kom dan maar een weekendje , lig ik ook is een keertje vlak zo als jij dat altijd zo mooi zegt,.. en joey vind het ook leuk hanz kazan ,

  31. Zilver zegt:

    Niet Hans Kazan, maar Kazalm, die grote boef! :^)

  32. rob zegt:

    ooooooooo ik schaam me weer niet goed gelezen brilletje niet op gehad , ga hem effe zoeken

  33. Zilver met Zalmneus zegt:

    Nee, is juist grappig, je bent niet de enige, is gewoon een grapje. :

  34. rob zegt:

    vind het altijd zo leuk als je zo grappig bent , tenslotte heb je ook zooooooooo,n leuke lach.

  35. Fleur zegt:

    HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAA vooral BLIJF VAN VAN KUT AF,WAARSCHUW NIET MEER!!!!DIE WAS GOEHOED!!!!HOE KÓM JE ERÓP????THXXXXXXXXXXXXXX!!!!ÉNIG!!!!

  36. Zilver met Zalmneus zegt:

    Rob, dank je wel !
    Fleur, het was zak, Piet zong: blijf van mijn zak af!

  37. moonfairy zegt:

    zoontje zit hier naast me
    ik zeg moet je es horen
    hij luistert
    en lacht
    een lach voor zilvertje, liefs Moon

  38. ramirezi zegt:

    hahaha, lachen zeg!

  39. Zilver met Zalmneus zegt:

    Lief voor, dank je Moon! xxxxxxxxxxxxx Kus ook voor lachende zoon.

  40. Fleur zegt:

    Ja,ik maakte een variatie en dacht tijdens de afwas o my god dat gaat ze natúúrlijk weer uitbuiten,dat snappen ze niet en dan gaan ze mij weer jennen.Heb geen enkele aanvechting.Miskleun der schepping.

  41. Zilver met Zalmneus zegt:

    Rami, ik heb net jouw Henk ontmoet, enig!
    Fleur, ik wil je niet jennen.

  42. galadriel zegt:

    hahahahaha….ooh nee, geen paard…dat vond ik heel erg leuk!

  43. Zilver met Zalmneus zegt:

    Ja, ik had me vergist Gala, nou ik dacht ik ga maar gewoon door, tis toch al een zootje, ik kon bijna niet meer van het lachen, had met die stem van blijf van me zak af, me stem die nog koud was geschuurd, moest bijna hoesten, ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh, maar zo zonder schaven leek me het grappigst.

  44. dianne zegt:

    gek mens, je bent leuk!

  45. coby zegt:

    Van heel laag paard naar sopraan hoog Zeeland…
    Je kunt het allemaal, en dat is je talent!
    Lieve groet, Coby

  46. Emmaadtje zegt:

    kijk op het blog bij Beus. Zit u wellicht ook aantafel. Het is bij de konijnen af

  47. Zilver met Zalmneus zegt:

    Dianne, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Coby, ontvang je mijn mail? XXXXXXXXXXXXXXXXX
    Emmaadtje, uw ip nummer voorspelt niet veel goeds, wat komt u hier doen, anders bent u hier altijd in het geniep, laat u voor anderen geen sporen na, wel voor mij, ik hoef niet te komen kijken, ik begrijp het als ik naar uw ip-nummer kijk, zal vast iets zijn over dat u niet begrijpt, prijs u gelukkig, ik gun het niemand er kennis van te hebben.
    U moet het dorpsomroeperen om aandacht te krijgen, ik vind het best, er zijn maar weinig mensen die zichzelf durven zijn, ik raad het u aan, probeer het eens. Net zo goed om het eens te proberen een aardig mens te zijn, u zult er van opknappen!

  48. oma zegt:

    Ha Zilvertje,
    Daar is het Nivea meisje weer, het meisje dat het hart van de afwashowmaster had gestolen. oma

  49. ceesincambodja zegt:

    En laat ik nou al de 85ste luisteraar zijn! (Met digitale horten en stoten…)
    Ceesgegroetje

  50. kuifje simon zegt:

    Heerlijk om de dag mee te beginnen ….. en de zon schijnt gelijk !!!

  51. Rubio zegt:

    Zilver, ik wil ook een keer met je tussen de ‘schuifdeuren’, lachuh!
    groetjess!

  52. Fleur zegt:

    Dat Amsterdamse accent wat kan jij dat geweldig goehoed!!!
    Blijft lachennnn!!!

  53. sLIMME JUF en Brilmansje zegt:

    de groetjes aan je alter ego Tineke Schouten;-))

  54. Rubio zegt:

    Was dit soms ons Blaricumsen ‘roofkipjen’ Fleur….met den Gooischen prestigen R…?
    Of heb je nog een tweede steulpje in den Jeurdaansen Chrachtengeurdel?
    Nog steeds niet gederailleerd..of nu wellicht gederangeerd…?

  55. K zegt:

    Maf!!!
    Ik kan maar de helft verstaan(door mijn slechte oren waarschijnlijk),maar ik moet er om lachen.

Geef een reactie

