Ouwe hoeren.

De muffe geur was me nooit eerder opgevallen, de vervallen staat ook niet, maar ik was hier ook nog nooit op klaarlichte dag geweest. Zoekt u iemand? Vroeg een nasale stem.

Aan een tafeltje dronk ik koffie en keek door de kleine ruitjes naar de markt, een prachtig kleurenspel aan kramen, terwijl een bonte stoet mensen van ruitje naar ruitje liep. Achter in de tent zat een verlopen dame iets met geld te doen, ze wenkte me.

Ben jij niet… nee, niks zeggen. Het nadenken gaf ze op na drie minuten en ging weer verder met het geld. Kind, ik weet het niet meer, de jaren gaan tellen, ik heb mijn borsten bijna op mijn knieën hangen als ik in de avond mijn boevenvanger uitdoe. Mijn buik is een hangzak die het haar van mijn intieme vogel bedekt, toen ik het de laatste keer wilde scheren voor een afspraakje vond ik die krullenbol niet eens meer terug ik heb de afspraak maar afgezegd, wat moet zo een gozer met me, mijn doos is droog en de verpakking er omheen is verlopen…….

Maar jij zat toch op de gracht? Moest je er ook uit? Met priemende ogen trachtte ze mijn verleden te ontrafelen. Nee, zei ik zachtjes, ik zat in de entertainment! Hahahahaahah, lachte ze schuddend en ruw, ja, dat vertelde ik mijn ouders ook altijd.

Zilvertje. ( foto van Zilvertje, Amsterdam 2005 CS )

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2009-11 en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

40 reacties op Ouwe hoeren.

  1. antoinette duijsters zegt:

    Zilver, wat een ondeugend verhaaltje:-)

  2. kuifje simon zegt:

    Met dikke glimlach gelezen !

  3. Zilvertje zonder verbinding. zegt:

    He lieve Antoinette, ja vond ik ook, het is zo een miezerige dag en ik dacht hoe krijg ik mezelf nou weer vrolijk en toen bedacht ik dit. xxxxxxxxxxxx
    Dank je kuifje.

  4. vuurjuffer zegt:

    tjee zilver,
    jij hebt heel wat kanten
    groet je

  5. Zilvertje zonder verbinding. zegt:

    Vuurjuffer ik heb het verzonnen hoor! :^(

  6. Ivy (Heyta) zegt:

    Je hebt het verzonnen? jaja, dat zeg ik ook altijd tegen de familie …;-))))

  7. Zilvertje zonder verbinding. zegt:

    Ivy, hahahahahahahahahahah!

  8. A C T U A L I T Y zegt:

    Een Vrouw van Verlichte Zeden
    die er van Snoept krijgt
    bij iedere Klant : De B ó ns B ó n s!!
    Net verzonnen na het Lézen…………

  9. Isis Nedloni zegt:

    Hallo lieve Zilver!
    Heerlijke fantasie!
    Dat sleept ons door de herfst!
    Met veel humor bedacht!
    Lieve herfst groet!
    Isis; )))))))

  10. rob zegt:

    hey zilvertje, kom net thuis laptoppie aan effe op je blog kijken , en zie hier heb al weer gelachen hahahahaha , heb je weer leuk gedaan , zo nu eerst een bakkie , fijne avond , doegggggggg,..

  11. ANNE_D_ORE zegt:

    sleep jezelf
    met humor
    door de herfst
    zal ik daar maar een tegeltje van bakken
    en op de toilet deur plakken
    dank je voor het grappige verhaaltje en de glimlach

  12. Zilvertje zonder verbinding maar met groene zeep. zegt:

    Dank je Isis! xxx
    Fijne avond harde werker koud en guur he?
    Anne dat zal een mooi tegeltje worden, dank je wel! xxx

  13. Mephisto zegt:

    Heel goed, Zilvertje!
    "Uit d’n oude doos"
    Die foto, met die 2 nonnekes, zouden die nou ook…?

  14. zilvertje zonder verbinding maar met vieze moppen zegt:

    Het was een oude doos.
    Die twee nonnen? Ze stonden voor de hemelpoort en ze wisten zeker dat ze niet binnen mochten, want ze hadden heel wat afgeoefend om op een normale vrouw te lijken, beteuterd keek zuster Hillegonde naar haar collega…..
    Maar die was helemaal niet van haar stuk te brengen en toverde vanonder haar heilige jurk een valse hemelpoortsleutel, maar wel erg groot en lang.
    Gut zuster hoe kunt u zo een groot ding bergen, vroeg zuster Hillegonde zwaar onder de indruk en is dat niet zwaar om hem in uw broekje te verstoppen?
    De andere zuster schudde van nee, u weet toch ik heb jaren kunnen oefenen in het verstoppen van zware dingen, ons mijnheer pastoor was zwaar geschapen en ik draag helemaal geen onderbroek :^)
    ( verse vieze mop van Zilvertje )

  15. zilvertje zonder verbinding maar met vieze moppen zegt:

    nou moe, kwam hij twee keer

  16. Mephisto zegt:

    🙂
    *plop*

  17. zilvertje zonder verbinding maar met vieze moppen zegt:

    Plop terug! :^)

  18. flipwillemsen zegt:

    Goeie, Zilvertje.Gelachen! Ik loop er elke dag langs, langs de hoeren. (op mijn route naar AH) Regelmatig kom ik in die steeg een bewoner tegen uit deze flat. Soms schrikken ze dan zo dat ze omdraaien. Hoeft voor mij niet, hoor. Ze doen maar.

  19. zilvertje zonder verbinding maar met vieze moppen zegt:

    He Flip! Wat een guur weer he, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  20. flip willemsen zegt:

    @Zilvertje
    Ja, Guuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrr, maar daar hou ik van. +++++++++++++++++++++Flip

  21. zilvertje zonder verbinding maar met vieze moppen zegt:

    Flip, ik ook wel, maar zo na de griep en herstellende voel ik me net een ijsklomp, ik ga vanavond met een kruik naar bed, ik heb het zo brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ik ga donderdag weer werken.

  22. rob zegt:

    hey zilver de mop is weer leuk hoor wist het wel , lig weer vlak zo als jij dat altijd zo mooi zegt.
    word maar snel warm doeggggg,…

  23. lebonton zegt:

    je kunt tenminste wel droog uit de hoek komen!

  24. zilvertje zonder verbinding maar met vieze moppen zegt:

    Rob, ja, ik ga zo slapen met de kruik, hij ligt mijn bed al te warmen, het is ook een omslag van dagen boven de 40 graden nu een normale temperatuur, doeggggggggggggggggggggg.
    Lebonton en dat is heus een kunst met dit natte weer! :^)

  25. coby zegt:

    Om het warm van te krijgen, Zilvertje…..
    En ik heb het al lekker warm hier, van de c.v. om misverstanden te voorkomen… :-))
    Lieve groet en slaap lekker zodirect, Coby

  26. zilvertje zonder verbinding maar met vieze moppen zegt:

    Coby, wat fijn, je zult het verschil merken, zeker nu met dit natte weer, ben zo blij voor je, xxxxxxxxxxxxxx terusten.

  27. rene louman zegt:

    Prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  28. Geroma zegt:

    Lieve malle meid…..een kostelijk verhaal…….::–))
    xxx

  29. bert zegt:

    een prachtig verhaal – met grote glimlach nog een tweede maal gelezen …🙂

  30. K zegt:

    Wha ha! De reactieruimte is nog fraaier als het verhaal.
    Kwam ie twee keer.
    De pastoor of je tekst?

  31. oma zegt:

    Ha Zilvertje,
    En dan wil men de pesioen leeftijd optrekken naar 67, is ook niks meer aan voor haar. oma

  32. Kees Smit zegt:

    Een behaarde bejaarde prostituee dus

  33. galadriel zegt:

    hahahahaha…zilver, prachtig….de humor ligt op straat en jij ziet dat!

  34. ceesincambodja zegt:

    Verdomd, nou je het zegt, ik heb al vaak naar je portretfoto gestaard… waar ken ik haar ook weer van.
    Ceesgegroetje

  35. oma zegt:

    Ha Zilvertje,
    Een goede en veilige nacht gewenst. oma

  36. Gus zegt:

    2 vliegen in 1 klap.
    Een lekker potje ouwehoeren over ouwe hoeren.

  37. moonfairy zegt:

    Lief Zilvermeisje
    ben je nou al es uit de computertroubles of nog steeds niet
    Je wordt gemist, lfs Moon

  38. oliphant zegt:

    God, Zilver, wat ken je die hoerentaal goed:-)
    Maar ik denk dat je er alleen maar bij was en het daarom zo mooi kan vertellen. De boel bij dat station is nog niet veel veranderd zag ik bij de uitreiking van een bepaald boek…:-)
    Groet, O, en fijn dat je spul weer OK is.

  39. Fleurtje zegt:

    Ja,daar was ik zeer recent kwam ik daar langs.Als ik jou daar tegenkom,herken ik jou.Maar jij mij niet.
    Tsja blijf toch het gevoel behouden,dat jij een clown bent en geen vrolijke.

  40. zilver zegt:

    Fleur, helaas weet ik niet hoe jij er uit ziet. Wat maakt het uit hoe ik ben, ik weet het!

Geef een reactie

