Griep!!!!!!!!!!!!

Heel moeizaam schuifel ik door het dorp, mijn hoofd voelt alsof het van een ander is en alles wat ik doe, doet pijn maar we zijn er nog! De griep heeft ons aardig te pakken gehad en voor Blancie is dit heel sneu want die heeft de griep ook al van de zomer gehad.

We hebben gehangen, geslapen, gekermd. We wisselden van bed want in ons eigen bed konden we niet meer liggen, alles deed pijn en zo leek het net een raar spel dat we in pyjama speelden.

We hadden hoge koorts en kregen er geen slok water in, al met al een ramp in het klein, maar we hebben die griep wel weer plat gekregen en zonder die Ab O vaccinatie, maar nu het herstel nog, maar dat komt goed.

Terwijl ik zo heel traag naar de winkel loop om wat fruit voor de Hartjes te kopen vallen de prachtige herfstkleuren me op, jammer ik kan niks ruiken alles zit nog dicht, maar de kleuren maken alles goed en er biggelen allemaal tranen over mijn wangen, geluks- en dankbaarheidtranen……

We hebben het weer gered!

Zilvertje ( zonder verbinding )

Rond 10 november heb ik denk ik weer verbinding.

Met dank aan alle mensen die me via een omweg toch weten te bereiken.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2009-10 en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

27 reacties op Griep!!!!!!!!!!!!

  1. Wilma Dekkers zegt:

    Oh Zilvertje! Ook ik ben geveld door griep,alleen heb ik een hulpmiddel gekregen. En wat betreft die griepspuit: ik zal wel moeten want ik behoor tot de risicogroep. Fijn dat je toch even wat laat horen.

  2. The_Saint zegt:

    Moet je dan niet gewoon thuis onder de wol?….niet enkel voor je eigen gezondheid natuurlijk,maar zeer zeker voor die van anderen?
    Verse kippensoep met veel verse groenten maken….werkt toppie!
    Sterkte!

  3. antoinette duijsters zegt:

    Je hoort in bed thuis en jij heb geluk dat je nog een griep aankunt. Als ik zo een griep krijg kan ik naar het ziekenhuis want ik loop dan behoorlijk risico.

  4. zilver zegt:

    Wilma beterschap.
    The Saint als moeder zal je toch de deur uit moeten, de kinderen hebben dingen nodig, doe het niet voor mijn lol en weet je, voor de eerste verschijnselen er zijn is een mens al besmettelijk dus ik zal er al genoeg aangestoken hebben en dat besmettelijk zijn duurt ook nog wel ruim een week,maar we kunnen niet leven van de lucht, al kunnen we dat nu bijna. en ik doe heel voorzichtig, ik raak alleen iets aan als ik het zelf koop en de pinautomaat in de winkel moest ik wel aanraken, maar anders moeten ze het me gratis geven en ja ik zou ook niet weten hoe het anders moet we zijn maar heel alleen met ons drietjes.
    En nu ga ik weer in de rust dag allemaal.

  5. zilver zegt:

    He, Antoinnete, ik zag je nog juist, ik zweef dan ook op het randje hoor, ik heb heel vaak longontsteking en nu spande het er ook om maar het is weer goed afgelopen ik ben zo dankbaar, nou pas maar goed op, ik hoop dat je het niet krijgt. xxxx

  6. Bart zegt:

    Sterkte en beterschap voor jullie Zilvertje!
    Kippesoep of weetikveelsoep, vitamientjes, goed uitrusten en vooral goed blijven drinken en eten hoor, al staat dat je misschien soms wat tegen… 🙂
    Hartelijke beterschapsgroet, Bart

  7. rob zegt:

    hey zilver, zo zo dus jullie he bebben het weer effe te pakken gehad, maar ben weer blij met een teken van leven, heb je echttttttttttttttt heel ergggggggg gemist , goed weekend.

  8. Hanneke zegt:

    nou Zilver, fijn dat jullie het hebben gered en ziek maar lekker uit.

  9. cor3306 zegt:

    gelukkig ben je er nog; je bent een taaie vermoed ik…… hopelijk blijf ik er vrij van….vandaag bracht de post een prikoproepbrief

  10. draver zegt:

    Zilver sterkte met het verdere herstel, en neem genoeg rust

  11. fred van der wal zegt:

    Een snel herstel toegewenst!

  12. Aad Verbaast zegt:

    Van harte beterschap. Eigenlijk (een hart onder de riem) te hopen dat het de mexicaanse griep is. Want als je het ‘gewoon’ uitgeziekt hebt, dan zijn geen vermaledijde spuiten meer nodig!
    Lijkt me wel de te verkiezen weg, hoe vervelend het ook is de griep te hebben.

  13. Doranne zegt:

    oh jij ook al, dat is pittig zo met zijn allen ziek.
    van een chinese arts hoorde ik eens dat kippesoep met steranijs prima is tegen de griep.
    wat is dat toch met kip en griep.
    en steranijs is bewezen, in china, een anti viraal middel.
    Je kan er ook prima thee van zetten, wel minstens een kwartiertje trekken.
    Beterschap

  14. rene louman zegt:

    Heel veeel sterkte in het verdere herstel
    Ik las vandaag van iemand op het blog dat er een in Nederland verboden stof zit in dat vaccin.
    Goed dat je het er op natuurlijke wijze eronder hebt gekregen overigens. Ik denk altijd, als je aan dat soort dingen begint, met prikken vantevoren zodat je het niet zou krijgen enzo, wordt je natuurlijke weerstand steeds minder.

  15. maria-dolores zegt:

    BETERSCHAP!!!

  16. coby zegt:

    Zonder verbinding èn met griep…….. ik hoop dat jullie rustig maar voorspoedig zullen herstellen.
    Dank voor je berichtje, ik laat binnenkort van me horen. Vanmiddag ging de laatste monteur de deur uit. Maar het is heerlijk warm hier nu.
    Lieve groet, Coby

  17. The_Saint zegt:

    Is er niemand die wat van je taken even kan overnemen todat je weer wat sterker bent?…..
    Inderdaad is verse kippensoep een prima middel voor je lichaam de strijd aan te gaan met de griep….

  18. The_Saint zegt:

    Is er niemand die wat van je taken even kan overnemen todat je weer wat sterker bent?…..
    Inderdaad is verse kippensoep een prima middel voor je lichaam de strijd aan te gaan met de griep….

  19. The_Saint zegt:

    Is er niemand die wat van je taken even kan overnemen todat je weer wat sterker bent?…..
    Inderdaad is verse kippensoep een prima middel voor je lichaam de strijd aan te gaan met de griep….

  20. The_Saint zegt:

    Is er niemand die wat van je taken even kan overnemen todat je weer wat sterker bent?…..
    Inderdaad is verse kippensoep een prima middel voor je lichaam de strijd aan te gaan met de griep….

  21. The_Saint zegt:

    Ik wens je uiteraard sterkte…maar zoveel keer?..:-))

  22. hippo zegt:

    beterschap Zilvertje
    als er nog boodschappen gedaan moeten worden….
    gr. hippo

  23. ijskastmoeder zegt:

    beterschap voor jullie allemaal, knap goed op en niet te snel weer volop in de benen, beloofd?

  24. ceesincambodja zegt:

    Heel veel beterschap gewenst, Zilvertje!
    (Ook voor je verbinding. wat vervelend allemaal.)
    Liefs,
    Cees

  25. laila zegt:

    Beterschap Zilver.

  26. zilver zegt:

    Met dank voor alle lieve relaties en voor wie zich zorgen maakt ik kan weer volledig binnen blijven en in bed, die lieve Blancie heeft de boodschappen gedaan en onze boeken geruild en voor de rest hoef ik weinig, dat was wel anders toen ze nog klein waren en in de luiers en ik was ziek, dat was echt gruwelijk maar nu dat ze zelf opgeknapt zijn, kan ik met een gerust hart uitzieken en dat doe ik ook, want het is een nare.

  27. oma zegt:

    Ha Zilvertje,
    ja niet alleen de bladeren vallen van de boom ,ook de griep gevalen.
    Alleen de hersfbladeren hebben veel mooier kleuren. oma

Geef een reactie

