Ik lig er uit!

Voor wie me mist, ik lig er uit, alle pc’s in huis zijn stuk, de verbinding is weg, ik kom zo spoedig als mogelijk weer lezen en mailen en schrijven, dag allemaal, ik mis het!

Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2009-10. Bookmark de permalink .

25 reacties op Ik lig er uit!

  1. Zwollywood zegt:

    Jammer voor je. Hoop dat het probleem snel is opgelost. Groeten.

  2. Aad Verbaast zegt:

    Ik schrok al (van de titel). Maar dit is natuurlijk ook heel vervelend. Hoop dat je het gauw weer aan de praat krijgt, opdat je weer snel aan de praat bent.

  3. K zegt:

    Jullie hebben veel pech met die dingen. Als je een nieuwe aanschaft goed opletten bij wie!

  4. Antoinette Duijsters zegt:

    We kunnen niet meer zonder, maar hopelijk wordt het snel gemaakt.

  5. Bart zegt:

    Hè, dat is vervelend voor je Zilver, een schrale troost is misschien om te weten, dat het bij velen zo af en toe goed mis is met de pc…hier vorige week ook al ineens, zo doet ie het nog…en zo vliegt alles er uit met vervelende storingen….
    Maar voor ons lig je er natuurlijk nooit uit, dat begrijp je hè… :))
    Hartelijke groet, Bart

  6. rob zegt:

    hey zilver , niet te lang hoor mis je , groetjes, rob.

  7. Mo zegt:

    tjeezus, met pc’s is het net zoals met auto’s: ze moeten het gewoon doen en verder geen gezeik.

  8. Fleur zegt:

    Ach lieve Zilvertje,wat vreselijk naar voor je.
    Kan ik je mss helpen?

  9. R. Kruzdlo zegt:

    Wat is dit nu. Kijk eens in de stoppenkast.

  10. flipwillemsen zegt:

    Wat rot Zilvertje. Hoe kan dat nou weer! ++++

  11. coby zegt:

    Oh, dat zul je heel erg naar vinden, balen zeg!
    Ik hoop dat er oplossing(en) zijn…
    Lieve groet, Coby

  12. rene louman zegt:

    Sterkte.
    Ik heb nooit wat, maar als ik wat zou hebben wordt het een ramp want ik heb er in het geheel geen verstand van.

  13. Geroma zegt:

    He, wat vervelend is dit nu voor je……grrrrrrrrrrrrrrr…..zoals al werd gezegd: PC’s moeten het gewoon doen en verder geen gezeik.
    Maar ja, de techniek laat ons ook wel es in de steek! BALEN.
    Hopelijk weer tot gauw, meissie::–))

  14. sprakeloos zegt:

    gebruik alvast pen en papier om e.e.a. toch alvast te hebben. Ik ken het gevoel, het is als een soort amputatie. Erg he, 10 jaar geleden had ik nog geen computer.
    sterkte

  15. ceesincambodja zegt:

    Wat heb jij toch een pech met apparaten, Zilver?
    Sterkte en tot gauw.
    Ceesgegroetje

  16. oma zegt:

    Ha Zilvertje,
    Wat een pech, ook voor ons.
    Heb jij dat soort pech altijd?
    Kom je bij de kassa, rolletje net op of sta je in de verkeerde rij, ja, nou oma ook hoor. oma

  17. ceesincambodja zegt:

    Behalve dat wij buitenlanders zoals iedere ochtend om deze tijd eindeloos aan moeten staren tegen ‘Wachten op http://www.vkblog.nl...’ kan ik vandaag mijn bed niet uit omdat ik me door mijn kneuzingen niet zonder helse pijn kan bewegen en ik daarom Jan heb gevraagd deze reactie via mijn iMac aan mijn favorietenrijtje te sturen, als jullie het niet erg vinden.
    Ik hoop zo snel mogelijk weer op de been te zijn maar nu heb ik even genoeg aan mezelf. Er komt wel een blog om 7 uur, ik had er gelukkig nog een paar in de voorraad.
    Kreungegroet

  18. G.H. Duval zegt:

    .Glimlacht
    Het komt altijd
    weer goed.
    Het komt altijd
    weer goed.
    En als wij
    wanhopen.
    Dan klinkt
    er ergens:
    het komt altijd
    weer goed,
    het komt altijd
    weer goed.
    En dat…
    leerde ik
    van jou.Het komt altijd weer goed zilvertje!
    .

  19. Smokey zegt:

    Kwam even kijken of je er nog "uit ligt". Vervelend voor je Zilver. Houd de moed erin.

  20. rob zegt:

    hey zilver, je zal er bij nooit uit liggen hoor komt goed.

  21. Gus zegt:

    Nou ehm, dat is K met P.
    Kom ik ook weer eens bij je langs, ben je er niet.
    Heb je vorige blog gelezen, toch jammer dat ik er niet bij was.
    Ik hoop voor je dat het gauw in orde is.

  22. Bart zegt:

    Herfstgroetje van Bart, hopelijk is je computer gauw weer gemaakt, Zilver…

  23. Annet zegt:

    Oh ik zie het nu…..
    Ik dacht veel en vaak aan je
    de laatste tijd……niet voor niets
    dus…..gelukkig kan ik je schrijven
    maar ik zie dit wel wat laat…..
    sterkte Zilvertje en dat het gauw
    over moge zijn!
    xxxxxxxxxxxx

  24. oma zegt:

    Ha Zilvertje,
    hopelijk is het zo weer gepiept.
    We wensen je een week die voorspoedig mag verlopen. oma

  25. K zegt:

    Hoi Lieve Zilver! Ik wilde even hallo zeggen en hopelijk duurt het niet meer lang.

Geef een reactie

