Liefde.

Liefde.

Zo als je daar………
In al je kinderlijke onschuld………
Met mooie kuiltjes in je wangen…………
Lachte naar mijn hart en ziel……………

Zo zal ik je onthouden
Over je vertellen
Je koesteren
En van je houden

Maar dat neemt niet weg
Dat ik ook van je verslaving houd
Je ziekte en je zwarte tanden

Ik draag je zo als je bent in mijn hart en op handen.

Voor Nico mijn zorgenkind.

Zilvertje.

Foto: We waren bij je op bezoek geweest in het ziekenhuis.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2009-10 en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

26 reacties op Liefde.

  1. Annet zegt:

    Prachtig Zilver zo is het ook
    houden van is houden van heel
    de mens, ook al is dat soms
    best moeilijk…..kus!

  2. rob zegt:

    hoi, zilver, ondanks de zorgen die je er van hebt, heel mooi en warm, lieve groetjes,..

  3. zilver zegt:

    Dank je Annet. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  4. zilver zegt:

    Dank je wel Rob!

  5. Radeloos zegt:

    Onvoorwaardelijke liefde is weinigen gegund.

  6. zilver zegt:

    Radeloos, dat denk ik ook.

  7. K zegt:

    Ik moet er even van slikken. Lief Zilver!

  8. zilver zegt:

    Dank je K.

  9. Dianne zegt:

    onvoorwaardelijk!
    en dat blijft, no matter what
    warm groetje

  10. zilver zegt:

    Dianna, ja dat staat in het hart geschreven met gouden letters.

  11. Aad Verbaast zegt:

    Prachtig geschreven Zilvertje. Dat is ware liefde!

  12. zilver zegt:

    Dank je Aad, ik ga hem zo weer schrijven en terwijl ik dit plan bedacht kwam dit mijn hersenpan binnenwandelen tijdens het maken van een gevuld Turks brood.

  13. Mo zegt:

    tuurlijk houd je van hem; hij is en blijft je kind!

  14. zilver zegt:

    Zo is dat Mo!

  15. A C T U A L I T Y zegt:

    Alles is waar de
    Angst zich zelf
    over wint ,meer
    Rijkdom kun je
    niet hebben dan
    ondanks alles
    een Pracht Kind
    Je hebt niks te
    ver liezen……………
    in wat hij al heeft
    Verloren……………
    want hij houdt jou
    ook in de schmieze,
    als dank dat ie uit
    jou is geboren,,,,,…

  16. zilver zegt:

    Dank je Joshua, mooi hoor!

  17. Isis Nedloni zegt:

    Krachtige woorden
    van een prachtmoeder
    en zo herkenbaar
    want
    een kind
    is
    een kind
    is een kind
    voor oermoeders
    en daar ben jij er een van; ))))))
    Hou je taai in dit leven wat ons overkomt………en warme zondag avond knuffel!

  18. zilver zegt:

    Dank je wel Isis, lief van je.

  19. coby zegt:

    Ja, onvoorwaardelijk. Wat mooi, en jij ten voeten uit.
    Lieve groet, Coby

  20. oma zegt:

    Ha Zilvertje,
    Na een nacht vol regen, een dag vol zon, er is weer een nieuwe week, wou dat deze nog even wachten kon. oma

  21. ceesincambodja zegt:

    Zilver, ik bewonder je moed en goede hart.
    Ceesgegroetje

  22. zilver zegt:

    Oma wat rijmt dat prachtig, mijn nieuwe pc is stuk, ik kan nog maar heel weinig, ik zit op de oude pc van Blancie en mijn netwerk ligt er ook helemaal uit, oma, het is zo ingewikkeld, ik krijg het niet meer goed, dank voor het komen, ik hoop spoedig ook weer te komen en te kunnen genieten van de muziek, op deze lukt dat niet, het klinkt als smurf.
    Dank je Cees.

  23. paco painter zegt:

    prachtig geschreven.Liefdevol

  24. zilver zegt:

    Dank je Paco.

  25. Joost zegt:

    Zilver, "Maar dat neemt niet weg etc…" is heel erg direkt geschreven,
    zeer to the point in mijn beleving; prachtig, prachtig.

  26. zilver zegt:

    Dank je wel Joost. Ik houd zo van hem.

Geef een reactie

