Leden van ik vreet de straten kaal!

Zo een dagje Den Haag gaat me niet in mijn kouwe kleren zitten, ik heb vreselijk moeten lopen, want ik heb nog geen dienstfiets. Onze koningin zat er sobertjes bij in haar afgedragen en verschoten kleedje, ze was duidelijk op alles voorbereid, haar hoed had een helikopterlandingsplaats en tijdens het voorlezen van de korte troonrede zag ik duidelijk gaten in haar zolen. Keek u ook uw ogen uit? Ik zag een witte hoed als een hangmat, een koksmuts bij de Partij voor de Dieren en de handen op elkaar hoed van Suriname tot Nederland. Was zo blij toen ik de koningin hoorde zeggen dat misbruik en ontduiken wordt gestraft en dat ze het wel betreurde dat haar zusje nu een tijdje moet brommen, maar eerlijkheid voor alles gaat. Ook de aankondiging van het opheffen van de hele defensie vond ik geweldig, al dit geld gaat nu naar ontwikkelingshulp, onderwijs en naar de aller armste. Vond het een dag om nooit meer te vergeten, mijn Fruithoed was al kaal gevreten voor ik aankwam in Den Haag, maar gelukkig had ik ook mijn Legohoed mee, de koningin stak haar duim nog naar me op in de koets, Maxima ook, ach u zult het terug zien op de tv, ze vonden het zeer opbouwend. Zilvertje. ( omdat mijn pc stuk is, is het behelpen, ik heb helaas geen plaatjes. )

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2009-09 en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

20 reacties op Leden van ik vreet de straten kaal!

  1. zilver zegt:

    Ik kan niet de tekst opmaken, help, wat een ellende.

  2. Paul Delfgaauw zegt:

    Hi zilver!
    Maar de titel van je blog is geniaal!😉
    De veren van haar landingsplaats zag ik laatst liggen op de rommelmarkt markt in Den Haag; onze koningin is echt al aan het bezuinigen.
    Dag!

  3. maria-dolores zegt:

    :-))
    pc stuk?
    zei de koningin niet dat de blogs voortaan weer met de hand geschreven moeten worden en dat plaatjes helemaal niet nodig zijn, die waren er vroeger ook niet?
    keep smiling,
    Maria-Dolores

  4. thera zegt:

    Hahahaha, ja ze deed het fantastisch vandaag. Ze sturen de restjes van het diner naar de voedselbank, dat ben je nog vergeten te melden.

  5. Mo zegt:

    ….en dat haar zusje nu een tijdje moet brommen
    hahahaha!

  6. Gingy zegt:

    Zilvertje, jij bent een van de weinigen op het weblog die mij aan het lachen krijgt! Ik vind je zo grappig schrijven,
    met groet!

  7. rob zegt:

    hoi zilver, ga zo de video even terug spoelen , ben benieuwd je zal best op vallen tenslotte heb jij de leukste hoedjes, groetjes,

  8. Ate zegt:

    Mooi verhaaltje !

  9. koen zegt:

    wat een mooie vondst de titel!
    met prettige humnor heb je dit geschreven, erg leuk om te lezen!
    groet van koen

  10. flip willemsen zegt:

    Leuke link ook. Wat een verschrikkelijke misbaksels allemaal, zowel hoed als draagster. Alleen Fleur Agema vind ik te pruimen. Jammer dat ze van de PVV is. Mijn God, die Hamer. Veel te donker, dat haar. Wat een oud wijf ineens. Oh ik moet alweer braken. +++++Flip

  11. ceesincambodja zegt:

    Humor. Ondanks de pc-perikelen. (Ik wil plaatjes!)
    Ceesgegroetje

  12. Robert Kruzdlo zegt:

    Prachtige titel en verhaal
    Groet Robert kruzdlo

  13. wj-tje van de VSp zegt:

    Mooi gedaan, maar vergeet de utopie die je beschreef. Bezuinigen bij de overheid betekent stomweg meer belasting betalen. Let maar op. De BTW zit binnen afzienbare tijd op 20%.

  14. eva zegt:

    Wat een prachtstuk heb je hier van gemaakt.
    Jij mag van mij vaker naar Den Haag!
    Jeik heb ze ook gezien, de Kwien met d’r op-de-pofmouwen.
    Nu zij ook moet bezuinigen, heb ik nog snel een van de brievenbusjes
    op haar paleis kunnen kopen en kan ik daar mijn zuurgespaarde centjes kwijt.
    Vist Bos er mooi naast!
    gr eva

  15. burro_holanda zegt:

    Gaaf ! Ik heb hard gelachen. Denk je, dat ze die hoeden zelf moeten betalen?

  16. K zegt:

    O jee! Als ik jou verhaal lees heb ik toch wat gemist.😦
    Daarom zeer bedankt voor het verslag!
    Ben ik weer helemaal op de hoogte.

  17. Blacksmoker zegt:

    :-)(-;
    Uit het hart!!

  18. cor verhoef zegt:

    Ferry Mingelen mag wat mij betreft naar een andere baan uit gaan zoeken, hoe graag ik die man ook mag…

  19. zilver zegt:

    Dank jullie wel voor al die mooie reacties. Ben daar erg blij mee.

Geef een reactie

