De laat ze maar lullennota!

 

Uren heb ik voor mijn kast gestaan, welk hoedje staat het leukst? Natuurlijk wil ik in beeld, natuurlijk hoop ik op extra media-aandacht, maar hoe krijg ik dit voor elkaar?
 
U weet nog wel wie ik ben he? Zilvertje van de partij van de eerlijke verdeling ZPVE, of het nu gaat om geloof, dieren, zorg, energie of minderheden, ik probeer dit zo eerlijk mogelijk in goede banen te leiden, maar mijn bekendheid is minimaal.
 
Maar Hoedjesdag is mijn kans. Natuurlijk heb ik in mijn spaarzame vrije uurtjes zitten knutselen en er is zo waar een prachtige hoed ontstaan. Het is de Nederland gaat vooruithoed, uit te spreken als fruithoed, dus u zult genieten van de zuinige bananen en de appeltjes voor de dorst, de zoete druiven en de grote meloenen, de kittige kiwi’s staan van geluk te dansen, nou al met al een hoed vol vreugde, maar helaas is mijn fototoestel stuk dus u moet het doen met oude foto’s, maar ik raad u aan vooral Prinsjesdag op de tv te volgen u zult dan versteld staan van hoe ik deze keer weer, de aandacht van de camera’s weet te trekken.
 
Zo en nu ga ik even oefenen want het valt niet mee, deftig te lopen met zo een hele fruitveiling op mijn hoofd.
 
Zilvertje.







Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2009-09 en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

24 reacties op De laat ze maar lullennota!

  1. Mo zegt:

    Ik heb gehoord dat de appeloogst tegenvalt en dat de appels dus duur zijn. Dan maar een banaantje meer?

  2. maria-dolores zegt:

    oh, Eerlijke Verdeling.
    dan kun je beslist op flink wat tegenstand rekenen.
    maar ik sta achter je🙂.

  3. rob zegt:

    hey zilver, dan zal ik het maar effe op nemen straks mis ik je nog hahahaha,.en de foto,s blijven leuk.
    succes dan maar he morgen doei, doei,

  4. fred van der wal zegt:

    zeer geestige bijdrage en origineel

  5. flip willemsen zegt:

    Zet hem op, morgen Zilvertje.

  6. a c t u a l i t y zegt:

    Mevrouw wij gaan toch niet bezuigenen
    op L U L L E N N O T A ’s hè !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Maar ja voor be hoedje san maar
    heb je weer uitgerekend
    Een L U L L U N Nota nodig..
    Mevrouw waar kan ik U morgen vinden
    Op wel Rij van de Stoelen?????……….
    Groet Groet à Vous!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. eva zegt:

    Ha, schitterend, Zilvertje!
    Die fruithoed wil ik zien!
    Lijkt mij helemaal te gek.
    Al zullen de druiven zuur zijn
    Maar je weet wat Balkie zei: na het zuur komt het ….euh..wat was het ook weer?
    Oja bitter…..
    Veel meer zal er niet in zitten.
    Bitter, bitter en nog eens bitter.
    Want die beleggers, bankiers, vastgoedbovo’s etc. moeten
    toch hun zuur verloren centjes weer aangevuld krijgen door Bos.
    Kun je ze morgen niet even pootje haken?
    gr eva

  8. eva zegt:

    @OT oja ik vind ie eerste hoed het mooist maar die laatste
    het meest geschikt voor morgen,
    maar zet ‘m wel op 5 voor 12!
    gr eva

  9. oma zegt:

    Ha Zilvertje,
    Je zult gezien worden, als je zo fruitig en fris bent kan men niet om je heen.
    ZPEV zal in de regering komen. oma

  10. K zegt:

    Ik volg het niet meer zo.
    Er zijn wel aangenamere dingen als een nota toch?

  11. ceesincambodja zegt:

    Ik geef het op: ik kan niet kiezen.
    Partij Voor De Eerlijke Verdeling bestaat al hoor Zilvertje. Wordt lid van de SP!
    Ledenvandestatengeneraalgroet

  12. paco painter zegt:

    Die bovenste.Ik zeg: doen!

  13. katja zegt:

    Gekluisterd aan de buis zal ik poberen een glimp van jou , eh, je hoed, op te vangen.
    Succes!

  14. zilver zegt:

    Voor wie dit leest, mijn eigen pc is stuk, ik kan niet bij mijn post/mail, ik kan met moeite dingen doen op de oude pc van Blancie, het gaat niet zo goed met me, ben behoorlijk van slag, maar knok en dan komt het wel weer goed, ben zo vermoeid en in de war, ik moet weer even zoeken hoe het nu weer verder moet ,een nieuwe baan heeft nu prioriteit, xxxxxxxxxxxxxxxx

  15. ijskastmoeder zegt:

    De F’ruit-hoed, geniaal gevonden Zilver, helemaal geweldig. En dat onder ongelukkige omstandigheden begrijp ik, is je nieuwe baan alweer gestrand in de proefperiode? Sterkte!

  16. wj-tje van de VSp zegt:

    Chapeau! of Sombrero!

  17. flip willemsen zegt:

    Kom op., Zilvertje. Laat je niet kisten, gvd. Ik neem aan dat je niet zomaar gestopt bent in je proefperiode. Dat je een keus hebt moeten maken en gemaakt hebt. Dat op zich is te prijzen. Hoe eng en zwaar misschien dan ook. We verwachten je hier binnenkort terug.
    ++++Flip

  18. zilver zegt:

    Flip, ik heb al een aantal sollicitaties weg en ik flex miv donderdag weer bij mijn oude baas, die is wel blij. Ik heb zoveel uren gemaakt, met weinig resultaat, er werden daar zoveel fouten gemaakt, ik wil daar mijn naam niet aan verbinden, ik heb wel geknokt, maar te vergeefs, ik heb wel iemand kunnen redden van verbranding, dus ik heb wel een goed daad gegaan, mijn baas deed wel zijn best me te houden, maar ik was daar kapot gegaan, ook persooneel met een rot attitude, niet allemaal hoor, er waren engeltjes maar ook de duivel, nou laat een ander het maar doen, ik heb er gehuild, wat een sukkels, komt wel goed met mij, kan je alleen niet mailen, dit is nu mijn enige manier, gaat moeizaam, deze pc is kapot en te klein voor mij, nee, mijn vingers zijn te dik xxxx

  19. flip willemsen zegt:

    Zilvertje, vergeet je niet te kijken naar al die hoedjes vandaag? Ik kan er niet naar kijken zonder te braken. Die Christina die badend in de miljoenen de belasting ontduikt via Bea. Bah. Die arrogantie daar kots ik op. En wij ons maar dood werken. En belasting betalen.

  20. zilver zegt:

    Ja, ik heb genoten van de hoedje en ik hoop dat ik op deze pc een bijdrage kan maken, het is zo oneerlijk verdeeld, te gek voor wurden. :^) xxxxxxxxxxx

  21. Annelies zegt:

    Alleen al voor de titel aanbevolen!!!

  22. Ivy (Heyta) zegt:

    Was jij dat , met die hoed van 3 vierkante meter?
    Niet dat ik tv heb gekeken, maar dat stond vanmorgen in de krant ;-))
    @Mo: ik heb meer appels dan ooit! Vandaar dat de rest van de oogst tegenvalt, een appel kan maar op één plaats tegelijk zijn ;-)))

  23. oliphant zegt:

    Gek mens!!!
    Groet,O.

  24. sprakeloos zegt:

    Echt u bent gespot op de stofjesmarkt, ontkennen kan niet meerhttp://www.vkblog.nl/blog/10492/Sprakeloos

Geef een reactie

