Op en neer.

Vastgehouden aan de leidraad
Meegevoerd de kudde die stuwt
Door, door…
En dan stilstand en denken waar voor?
 
Voor de naam?
Het geld?
De band die knelt?
 
Los gelaten
Even niet praten
Voelen hoe het niets is
Voelen dat het toch iets is
 
Vrij blij
leeg en toch vol
ik ben weer alleen
maar voel me sterker
dan de sterkste twijg
ik rijg……..
mooie parels aan mijn levensketting
 
Zilver. ( het gaat wel en niet goed, ik heb een goede baan in mijn proeftijd opgezegd en mijn vriendje nam de trein naar het noorden )

Foto: Zilvertje met de hoogste tijdhoed.

Je denkt aan mij….

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2009-09 en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

17 reacties op Op en neer.

  1. w.v.d.akker zegt:

    hoi zilvertje,
    de trein naar het zuiden.
    ja en ik denk nog veel aan je.
    groet,

  2. zilver zegt:

    Zullen we het hierbij laten? Jij ging weg, blijf dan ook hier weg!

  3. ceesincambodja zegt:

    Kok kom jongens, niet ruziën hier. :-))
    Ceesgegroetje

  4. K zegt:

    Zo! Even rust dan. Ik denk dat er banen genoeg zijn waarin je werk kunt vinden, maar het is vooral nodig dat je inschat wat je echt op het lijf geschreven is. Als je daar niet van overtuigd ben, kan je er beter niet aan beginnen.
    Ik kwam gisteren een vrouw tegen die vanuit een verpleegkundige positie nu jaren later zorgmanager werd van een grote afdeling. De basis! Dat is het belangrijkste in een loopbaan. Als die er is kun je veel. Zoek dicht bij huis een plek! Dan wordt je leven beter. :-*

  5. rob zegt:

    hey zilvertje, hoe kan dat nou? je weet me te vinden mits je wat kwijt wilt?
    groetjes, rob

  6. Smokey Robbinson zegt:

    Trein naar het noorden, met de noorderzon…
    Verdwijnen naar het zuiden :ook verdwijnen met de noorderzon
    Andermans wegen en beweegredenen, moeilijk te doorgronden
    alleen sterker omdat je dan de sterkte van de schakels
    en de schoonheid van de parels aan je parelketting zelf bepaalt.
    Iemand zei ooit:
    Liefde en vriendschap zijn niet om iemand pijn te doen,
    dat is geen liefde en vriendschap.
    Op naar het betere!
    Zilver, jij verdient goud!

  7. burro_holanda zegt:

    Goed, dat je het beschouwt als parels aan de levensketting.Dan kijk je tenminste niet alleen met wrok naar het gebeurde.

  8. Dianne zegt:

    wijsheid )
    warm groetje

  9. Mo zegt:

    sterkte Zilver!

  10. flip willemsen zegt:

    Jammer Zilver. Wat naar voor je. Het zag er allemaal zo rooskleurig uit. Nooit wanhopen.
    ++++=Flip

  11. Annet zegt:

    God wat een mooi lied….
    Wat fijn dat er muziek is…
    Waarom ging hij weg….
    Hij verliet een parel……
    Omhelzing……..

  12. rene louman zegt:

    Met burro eens, je bent sterk, en niet zomaar, maar vanwege inzicht en ervaring. Dat voel ik tenminste.

  13. hippocampi zegt:

    het schrijnt,
    maar geschreven
    door een zonnetje
    sterkte en hartegroet,
    hippo

  14. draver zegt:

    Sterkte Zilvertje

  15. a c t u a l i t y zegt:

    Een Mooie Opgewèkkerde Foto..
    Mevrouw , U mag er wezen..
    ook al is het een beetje laat
    Ik blijf U Lezen…………………………..
    On-af-scheidelijk moet je
    weer Vriendjes met jezelf worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Dan word je ook niet af ge wezen….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  16. oma zegt:

    Ha Zilvertje,
    De hoogstetijdhoed beschermt die je tegen dingen die moeten worden gedaan of helpt hij je om dingen te doen?
    hoe dan ook hij tikt door. oma

  17. Annet zegt:

    Helemaal eens met Actuality
    maar ja gevoelens……..

Geef een reactie

