Nico jarig en Blancie gevlogen!

Blancie in Spanje.
 
Voor de derde maal in korte tijd moet ik mijn Blancie missen, vanmorgen in het donker konden we niet stoppen met afscheid nemen, ik moest naar mijn werk en haar papa zou haar om elf uur komen ophalen.  Ik had een kaart bij haar bord gezet, ik geef altijd een kaart mee.
 
Met het vliegtuig naar Spanje, haar luchtdoop was 11 jaar geleden, ze was een baby van 10 weken, we vlogen met zijn tweetjes, daarna ben ik nooit meer in Spanje geweest, Blancie wel, deze zomer gaat ze voor de tweede maal, Blancie is vaak in Spanje.
 
Na mijn werk vond ik zo een lief briefje, een tekening met: I love, you en ik ga je missen en doei papa haalt me nu op en hartjes en een hartje met een gezichtje en groetjes en xxxxx en tot woensdag denk ik……
 
En ik moet ineens zo huilen, mijn jongste weg, mijn oudste vandaag jarig, 29 jaar geworden en ik kreeg gisteravond pas zijn adres en nummer, ik belde….. het is nu geen psychiatrie, maar een gevangenis in Vught: "nee, mevrouw, al was u de koningin, u kunt hem niet spreken……"
 
Zal je zien en beleven, zijn de Hartjes straks wat groter, kan ik ze sneller alleen laten, kan ik nog niet naar Nico, omdat hij in de gevangenis zit……………..Gefeliciteerd lieverd!

 
Ik heb het kaartje vanmorgen om 5 uur gepost, het komt niet meer op tijd…. Soms is het leven zo hard, maar ik zet door en houd vol, erger kan het nooit meer worden.
 
Zilvertje. ( Foto: Nico en Annemiek en Zilvertje 1984 )


Met dank aan Lenette van Dongen, die zo mooi zingt over verdrietige dingen, altijd en wat zo troost. )

 


 
http://www.youtube.com/watch?v=kjnwa7l8yno

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2009-09 en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

18 reacties op Nico jarig en Blancie gevlogen!

  1. w.v.d.akker zegt:

    gefeliciteerd!!!
    het is weer heel emotioneel om dit te lezen!
    kom je morgen troosten!
    en blanca gaat jou ook missen, maar het is een kort weekje, dan is ze weer terug,
    onder moeders vleugels.
    liefs,

  2. Zwollywood zegt:

    Zilver…gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon Nico. Hij is al 29 nu.
    Je had tegen die man of vrouw in Vught kunnen zeggen ‘dat jij die Koningin bent?".
    Wat jammer dat je hem niet kon spreken.

  3. rob zegt:

    hey, zilvertje, gefeliciteerd met je zoon. weet dat je hart bij hem is, doei,
    voor de rest alles goed,,….

  4. coby zegt:

    Gefeliciteerd met Nico, lieve Zilver.
    In Vught helemaal… maar je bent toch er achter gekomen waar hij nu is.
    Rare dag dus vandaag, kus op je moederhart!
    Coby

  5. Maria-Dolores zegt:

    Zilver,
    ‘k heb je maar een aanbeveling gegeven…
    misschien komt het allemaal weer goed,
    of wordt het beter i.p.v. slechter…

  6. TheoB zegt:

    Gefeliciteer met die zoon van je en wees maar blij dat je de koningin niet bent want daar mag straks niemand meer een foto van maken . Of je hebt gelijk een paar advokaten aan je broek en die zijn zonder slagroom. En altijd schijnt er weer een zonnetje achter de wolken……..gr TheoB

  7. Smokey Robbinson zegt:

    Zilver, .. wat naar allemaal. Felicitaties met en ook voor je zoon. Jij hoeft de wereld niet rond te zeilen, je krijgt sowieso al tegenwind te over. Heel veel sterkte met alles en vooral weer een flinke portie vrolijkheid.
    Meevoelgroeten,
    smokey

  8. rene louman zegt:

    Nou sterkte.

  9. K zegt:

    Wat verdrietig nou dat je hem niet mag spreken! Gefeliciteerd in ieder geval! Maak een afspraak om langs te gaan daar. Kun je hem alsnog feliciteren. Of volgt hij een gesloten behandelprogramma?

  10. ceesincambodja zegt:

    Potverdorie Zilver, je moet nogal wat meemaken!
    Toch nog gefeliciteerd met je zoon. Hoe triestig ook
    Ik wens je moed en sterkte.
    Ceesgegroetje

  11. flip willemsen zegt:

    Toch gefeliciteerd, Zilvertje. Ik hoop dat akkertje je inmiddels heeft getroost.+++++Flip

  12. ijskastmoeder zegt:

    sterkte wijffie

  13. ANNE_D_ORE zegt:

    he zilver, die jongen van jou, die hoort daar toch niet die heeft hele stevige hulp nodig.
    ik stuur je op de vlagen van de wind wat moed en troost.
    lief idee van je dat kaartje voor Blanchie, wat bedenk je toch altijd goeie dingen.

  14. sprakeloos zegt:

    Hossiepossie, tijdje niet geweest en nu dit. Gefeliciteerd en sterkte toegewenst

  15. oma zegt:

    Ha Zilvertje,
    Dat is niet makkelijk, beide zover weg, en haast onbereikbaar.
    Je zult ze beide weer treffen hoor zilvertje, morgen een nieuwe dag, wat er komen gaat weet ik nog niet, hoplijk is het alles goed. Oma

  16. oma zegt:

    Ha Zilvertje,
    Een goede week gewenst, dat alles je mag gelukken. oma

  17. paco painter zegt:

    Sterkte, Zilver

  18. Annet zegt:

    Hoi Moppie,
    gaat het al een beetje….?
    kusjes!

Geef een reactie

