Het was me het weekje wel!

Het was me het weekje wel!
 
Wie mijn schrijven mist, mijn e-mailtjes, mijn, nou noem maar op… ik ben even helemaal bekaf.
 
Maandag ben ik na een zeer korte vakantie begonnen in mijn nieuwe baan, ik vertrek voor zes uur in de morgen en ik was de laatste vier dagen niet voor zeven uur thuis, ook het openbaar vervoer speelde daar een rol in. Slechts een dag was ik redelijk op tijd. Ook ik ben geen stripper meer, ik heb nu een ov-chipkaartje en die kan ik niet opbergen tijdens de rit, want dan kan ik hem weer niet vinden als ik uitstap, ik heb hem nodig, anders kan ik niet door het poortje, ik heb ook de indruk dat het geld er door heen giert, ik kan het niet bewijzen, maar de strippenkaart leek in mijn ogen goedkoper.
 
De hitte was nog enorm en in de Amsterdamse metro heb ik na een lange werkdag menigmaal mijn eigen onderbroek geroken! Een mens moet dapper zijn een mens moet lef hebben, ik heb nu een baan waarin veel nieuw is, niks meer les geven, niks meer competentiegericht opleiden en naar feestjes van de diplomering, ook is het vieren van de verjaardag over en al die warme dingen die ik heb ervaren in het Slotervaart ziekenhuis, ik mis ook het luxe personeelsrestaurant waar je voor rond de drie euro zo zalig warm kon eten, er was daar van alles.
 
Maar ik wil blijven leren en als ik ooit mijn ogen sluit, kan ik zeggen dat ik haast alle zorgplekken in Nederland van binnen en buiten heb gezien, de systemen ken en veel mensen heb opgeleid, maar dat een ding me het meest blijft boeien en voldoening geeft, het contact van mens tot mens en weet je dat blijf ik er altijd bij doen en dat houdt me op de been… u hoort nog van mij!
 
Zilvertje. ( Foto: toestel nog stuk, dus een gekke foto, Zilvertje zalft )
 
 

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2009-08 en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

17 reacties op Het was me het weekje wel!

  1. Ate zegt:

    Een troost, het is weer weekend !
    Altijd even moeilijk zo’n nieuwe baan.
    Mooi hoor, die foto, maar ben je niet bang dat het afbladdert?

  2. zilver zegt:

    Ate, het is Tante Nivea! Ja, best wel vermoeiend zo een week.

  3. Maria-Dolores zegt:

    rust maar lekker uit, je hebt het verdiend!!
    in het weekend hoef je nooit te werken, toch??
    bah, weer niet ingelogd,
    eerst even doen.
    ciao

  4. Smokey Robbinson zegt:

    Tuurlijk heb ik Zilertje op het blog gemist. Er is altijd een reden. Ditmaal een lang niet malse werkweek en ook nog de inwerkperiode van een nieuwe baan. Zwaar, als ik het zo lees, maar het bevalt je wel. Dat is het voornaamste. Hopenlijk kun je het weekend uitblazen.
    Succes met je nieuwe baan Zilver!

  5. w.v.d.akker zegt:

    ja zilvertje, je bent een tweede florence…….
    misschien nog wel beter,
    nee! gewoon beter!
    fijne avond xxx

  6. eva zegt:

    Ach gossie Zilvertje, geen gouden tijden voor jou.
    maar beter je eigen onderbroek ruiken dan die van een ander!
    Hou je taai!
    gr eva

  7. flip willemsen zegt:

    Zilvertje, een nieuwe baan. Ja, dat moet wennen natuurlijk. Heel veel sterkte. geniet van het weekend. +++++++Flip

  8. galadriel zegt:

    Zilver, een nieuwe baan! gefeliciteerd en sterkte met wennen!

  9. ijskastmoeder zegt:

    oef nieuw werk, da’s altijd (in)spannend, dat je het er ontzettend naar je zin gaat krijgen en hopelijk spoedig wat kindvriendelijker werktijden?

  10. ramirezi zegt:

    Vermoeiend en warm maar toch met een tevreden ondertoontje; zo nu en dan veranderen daar groei je van…

  11. coby zegt:

    Zo, je eerste werkweek in je nieuwe baan zit er op. De kop is er af. Rust maar lekker uit.
    Lieve groet, Coby

  12. actuality zegt:

    Goeden Avond, had al zo’n gevoel
    van het één en ander…
    U landt en stijgt op
    Start en Landings baan…
    Isa altijd wennen, en dan nog
    wat Kinderen mennen………….
    Mevrouw met één woord
    U bent Onbeschrijflijk.
    en we zijn Trots op Ú !!!
    Groet van J,-

  13. K zegt:

    Alweeeeeeeeeeer een nieuwe baan?!
    Ik snap niks van jou🙂

  14. ceesincambodja zegt:

    Nee, da’s niet niks, Zilvertje. Ik word al moe van het te lezen.
    Ik hoop dat het wat rustiger en koeler wordt, zodat je je eigen onderbroek niet meer hoeft te ruiken en je tijd overhoudt om te zalven. :-))
    Ceesgegroetje

  15. Mo zegt:

    ooit, ooit komen er betere tijden Zilver. Hoop ik voor je.

  16. Annet zegt:

    Menigmaal mijn eigen onderbroek geroken
    Zilver!
    Maar het is wel eerlijk…..
    Je bijdrage is weer (h)eerlijk en ik hoop
    dat je toch eens je kasteelheer vindt
    grotesk in liefde voor alles wat leeft…..
    en dat je omringd zult worden met
    rozen wijn en kusjes overal….
    liefs van Annet!

  17. wj-tje van de VSp zegt:

    Maak er iets van! Maar niet ten koste van jezelf. Dat loont niet.
    Een welgemeend succes toegewenst en veel plezier met je nieuwe ervaringen.

Geef een reactie

