Liefdeslogeren.

Uit liefdeslogeren
 
Ik rozenknopte op visite bij de liefdesprofessor
Vloog weg op roze super zachte wolken


Sproeide mijn vogeltje en durfde niet te spetteren
Hoor in mijn oren onze gesprekken nog kwetteren


Zilvertje.( het was zo fijn )
Foto: een fruittig paar.

 



Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2009-08 en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

20 reacties op Liefdeslogeren.

  1. vuurjuffer zegt:

    een lekker stel
    en jij had het leuk
    groetje

  2. zilver zegt:

    Vuurjuffer, ja, zalig!

  3. Zilvertje zegt:

    K, ja echt wel!

  4. w.v.d.akker zegt:

    zilvertje, ik heb je zepie nog!!!
    en ja het was een heerlijke tijd xxx
    weer mooi geschreven, liefs

  5. w.v.d.akker zegt:

    en die foto!!!! wie is nu wie!!!!

  6. zilver zegt:

    Kies maar! xxxxx

  7. w.v.d.akker zegt:

    gadver, kan weer geen keuze maken!
    maar de bonbons waren lekker.

  8. zilver zegt:

    Nou ik kies wel, jij bent die zo lief kijkt!

  9. Joostx zegt:

    Fijn Zilver

  10. jeg_synes zegt:

    wat kun je het toch weer mooi Zilver…..
    en dan dat oranje stel….hahaha,, passen bijna bij mijn blog….
    maa het is goed te horen dat je even lekker aan het "vliegen" was….
    roze nog wel….
    jeggroetjes

  11. zilver zegt:

    Joostx, het leven kent dalen, maar nu ben ik even aan de top.
    Dank je Jeg, ja, mijn kleine sinaasappels passen wel bij jouw mooie blog. xxx

  12. rob zegt:

    zilver , fijn zeker aan de top. gr, rob

  13. coby zegt:

    De liefdesprofessor, ja, dat is de top.. :-))
    Je geniet en dat is erg fijn!
    Lieve groet, Coby

  14. zilver zegt:

    Rob, ja, het was goed.
    Coby, ik heb je zo veel te vertellen, maar dat komt nog xxxx

  15. Smokey Robbinson zegt:

    Een en al vrolijkheid! Oranje is de kleur daarvan.
    Ik wens je vele oranje dagen nog toe Zilver!

  16. zilver zegt:

    Dank je Smokey, dat is lief!

  17. Noud Hovius zegt:

    Zilver, wat een mooi woord, liefdeslogeren. Past in een woordenboek met voorslapen en fietsebabbelen.

  18. zilver zegt:

    Noud, die zijn ook mooi!

  19. mergvriend zegt:

    Zilvertje,
    je liefdesdicht laat mij niet onberoerd. Een kleine droom die me aan vroeger doet denken. Bedankt,
    Mergvriend.

Geef een reactie

