Hij is terug.

Hij is terug.
 
Ik had een knappe jonge bruine puber in mijn armen, zalig. Hij kwam vers van Schiphol en Transavia zat nog in zijn oren te ploppen. Ik wilde hem gewoon niet loslaten, hij was twee weken weggeweest, zonder een mama of papa, alleen zijn zusje en zijn Spaanse familie had hij om zich heen gehad.
 
Na het showen van afscheidingen van bruin en wit op de meest onmogelijke plekjes, kwamen de verhalen, los, babbel de babbel, de babbel…. ik maakte zijn lievelingsthee en maakte eten, ik was wel erg moe na een week werken, maar ik kreeg vleugels, ik was vroeg op mijn werk klaar en samen met collegae, vertrokken we op tijd richting huis, geen treinvertragingen en bij thuiskomst holde ik naar boven, snel onder de douche, hij komt, hij komt!
 
Het liep gesmeerd, ik was klaar en hij stond voor de deur. Hij wilde niet wachten met zijn tas, die ging dadelijk open en mama moest gaan zitten, want er zaten drie pakjes in voor mama, nou dan gaat je hart toch sneller kloppen want dit komt helemaal uit hem zelf, Spaanse pakjes, met een hartjessticker in een mooi papiertje.
 
Van zijn vakantiecentjes had hij bijna niks opgemaakt, hij had cadeautjes voor papa en voor mama, hij gaat donderdag zijn zusje een groot bedrag geven voor een mobiel, heeft zijn tante en oom getrakteerd en alleen in het vliegtuig wat te eten besteld en kauwgom voor de heen en terug weg voor zijn oren.
 
Vanavond gaan we buiten kaarten bij een lampje, dat wil hij zo graag, ik heb een Hartje weer thuis en ben zo dankbaar en blij, wat een lieve jongen.
 
Zilvertje. ( foto, heel wat jaren terug, fietsen met mama, het einde van de wereld was een dorp verder )

Even lezen, voor Draver, belangrijk!


Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2009-08 en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

35 reacties op Hij is terug.

  1. w van den akker zegt:

    zilvertje!! je bent zo echt!!
    fijne dag x

  2. zilver zegt:

    Jij ook een fijne dag! Lief koppie he, hij was toen zo onwijs stoer op zijn nieuwe fiets, vergeet ik nooit!

  3. rob zegt:

    hoi, zilvertje, fijn he dat hij weer terug is, geniet maar lekker vandaag, zal best weer lukken,
    je maakt er altijd weer wat van, groetjes, rob , uit het zonnige zeeland, doeeeeeeei,

  4. Smokey Robbinson zegt:

    Wat vliegt de tijd ! Zoon alweer terug, met "Transavia nog ploppend in zijn oren":))) origineel gezegd!
    Wat een lieve zoon heb je, die vooral ook veel aan anderen denkt. Net z`n moeder….

  5. Smokey Robbinson zegt:

    Wat vliegt de tijd ! Zoon alweer terug, met "Transavia nog ploppend in zijn oren":))) origineel gezegd!
    Wat een lieve zoon heb je, die vooral ook veel aan anderen denkt. Net z`n moeder….

  6. coby zegt:

    Oh, wat fijn voor je, en ook geweldig hoe hij het allemaal heeft bedacht en gedaan.
    Geniet van elkaar en van het weekend, je bent er bijna, Zilvertje…
    Lieve groet, Coby

  7. zilver zegt:

    Rob, veel plezier in Zeeland.
    Smokey, lief is hij he.

  8. zilver zegt:

    He, Coby, ja, lief he, en ik nog twee dagen werken, hoi, hoi en dan vakantie! Fijne dag! xxx

  9. Ate zegt:

    Wat droevig, zijn vakantie weer over…..

  10. zilver zegt:

    Ate hij vindt het thuis gelukkig ook fijn.

  11. annemieke zegt:

    OOOhhh wat lief gelukkig is ie weer veilig thuis xxxxx

  12. zilver zegt:

    He, Miekkie, ja, gelukkig we zitten nu te kaarten, zou eigenlijk vanavond maar dan moet hij weg. xxxxxxxxxxxxxxxxxx

  13. Antoinette Duijsters zegt:

    Fijn voor jou Zilver en fijn voor hem dat hij een leuke vakantie heeft gehad, en toch bij familie. Is toch ook leuk.
    groetjes.

  14. zilver zegt:

    Antoinette, het is weer zo lekker knus in huis, we hebben zitten kaarten, nu ga ik weer aan het klussen.

  15. rob zegt:

    hey, zilver , dank je wel , is leuk hier . ga vanavond weer naar huis,doeeeeeeg, rob

  16. zilver zegt:

    Veel plezier, is het ook zo warmbij jou? Is je zoon mee?

  17. rob zegt:

    het is lekker hier, en joey is niet mee, die zit thuis met de hond. hij vind het wel een keertje fijn helemaal alleen thuis, jij ook nog een heeeeeele fijne dag, doei doei, rob

  18. zilver zegt:

    Achhhhhhhhhhh, zou zo goed voor hem zijn, doe hem de groeten.

  19. rob zegt:

    zal het doen als ik weer thuis kom, en ik zal hem een dikke zoen geven , hij vraagt zelfs wel eens naar je, doeeeeeegg,

  20. zilver zegt:

    Wat lief!, doeggggggggggggggg!

  21. rob zegt:

    net zijn vader hahhahahha, ga even drijven in de zee, doeggggggggggggg

  22. zilver zegt:

    Niet overdrijven hoor !:^)

  23. Annet zegt:

    Zó lief……
    x!

  24. Maria-Dolores Schwarz zegt:

    fijn dat hij weer thuis is.
    grappig die foto: ik verwachtte een bruingebrande puber en zag een bleek jong jongetje.
    tja, wat een paar jaartjes en dan ook nog twee weken Spanje allemaal kunnen veranderen…
    ciao,
    M.-D.

  25. rob zegt:

    hoi zilver , je had me nog zo gezegd, Niet overdrijven hoor, nou de groetjes uit engeland, fijne avond,doeeeeeeeg, rob

  26. zilver zegt:

    Annet en dat is hij, mijn meisje is nu ook thuis, ook zo lief, ik lijk wel jarig, ik heb van haar oa een mooi handtas uit Spanje, zo mooi. Dat kinderen daar aan denken, niet te filmen zo lief.
    Maria, ik mag hem alleen van vroeger er op zetten.
    Rob, hahahahahaahahahah. Je bent zeer grappig denk om, links rijden en rechts vrijen, of in het midden.

  27. rob zegt:

    ik ga zo maar eens proberen waddinxveen weer te vinden ? gewoon rechtdoor rijden maar he , en als je niks meer hoort ben ik vast een keertje verkeert links of rechts gegaan , of moet ik me nog afmelden dat ik weer thuis bent , hahahahahaha doeeeeeeeii,,,

  28. K zegt:

    wat een geluk straalt je verhaal uit!
    Geniet er maar lekker van! De kinderen weer thuis.

  29. Joostx zegt:

    Geniet ervan Zilver,
    warme groet.

  30. ceesincambodja zegt:

    Je bent een bofmoeder, Zilver.
    Ceesgegroetjes

  31. zilver zegt:

    Rob, je ben me er eentje!
    K, dank je, ja,fijn, ik heb vannacht genoten, bedjes weer gevuld, ze slapen zo lief.
    Joostx lieve groet tereug.
    Cees, ja, en zo is het!

  32. rob zegt:

    goedemorgen, zilvertje, wat zal je warm zijn van binnen als je ze dan weer zo lief zie slapen,
    fijn hoor. fijne zondag, zal best lukken denk ik zo , doei,doei, rob

  33. zilver zegt:

    Jij ook een fijne dag!

  34. moonfairy zegt:

    Ik had ook een logerende zoon deze week
    en was ook zo blij toen ik hem weer in zijn nekje kon zoenen,
    liefs Moon

  35. zilver zegt:

    Moon, mooie momenten he, onbetaalbaar! xxxxxxxxx

Geef een reactie

