Je ziet me niet staan!

 

Dat jij dan enkel maar
mijn handen
of mijn lippen
of mijn hals….
 
Of fluistert in mijn oor….
Het pluisje van mijn truitje plukt

 
Of dat jij dan soms aan mij denkt
Me belt, of schrijft
Of zwaait als ik langs fiets
Maar dit is zo helemaal niets.

Zilvertje.

 

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2009-07 en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

23 reacties op Je ziet me niet staan!

  1. lebonton zegt:

    misschien moet je even bellen als je langs fietst?

  2. zilver zegt:

    He Lebonton, je bent er weer! Ja, dat is een goed idee!

  3. rob zegt:

    hoi zilvertje, en als ik nu eens door me oranje pion schreeuw, hoor je me dan???
    fijne avond , rob

  4. vuurjuffer zegt:

    mooi zilver
    prachtige laatste zin
    met een groet

  5. w van den akker zegt:

    denk altijd aan je! zilvertje,
    lief geschreven,
    groet,

  6. zilver zegt:

    He Rob, hahahahahah! ja, dan hoor ik het hoor! Jij ook een fijne avond, op naar het WEEKEND!
    Dag Vuurjuffer, lief dat je kwam lezen, fijne avond! Ik zou eigenlijk over de meisjes ( Liesje en Wiesje ) schrijven, maar daar wacht ik nu maar even mee, dus dit maar gemaakt!

  7. zilver zegt:

    Van de Akker, dat is lief! :^)

  8. coby zegt:

    Ben het met Vuurjuffer eens: prachtige laatste zin. De lading die daar in zit….
    Lieve groet, Coby

  9. Antoinette Duijsters zegt:

    Mooi. zilver.

  10. zilver zegt:

    Dank je Coby!
    Dank je Antoinette, allebei welterusten, ik ga er bijna in, het is morgen zo weer dag!

  11. Smokey Robbinson zegt:

    Zilver, een klein beetje…"au-gedichtje"….wel heel mooi en gevoelig.
    Maar……. alle medailles hebben een keerzijde, vergeet dat nooit.
    Op een dag, altijd onverwacht, gebeurt het onverwachte. Je weet het nooit.
    Jouw flappen inmiddels gemaakt met hartige vulling van spinazieblaadjes en stukjes zalm.
    Overheerlijk, zo klaar. Een kind kan de flap doen:)))
    Hartige groetjes,
    smokey

  12. Aad Verbaast zegt:

    Hij weet niet wat hij mist!

  13. jeg_synes zegt:

    het is altijd weer geweldig om jouw super krachtige korte gedichten te lezen Zilver….
    je weet iets heel fundamenteels neer te zetten in een paar rake woorden….datis knap….
    je hebt feeling voor taal en expressie…
    ik vind dit weer prachtig…zo lief ook en zo simpel…
    zomeravondgroet van jeg

  14. Flip Willemsen zegt:

    Leuk en mooi gedicht. Ik ben net terug uit de bioscoop met mijn neefje. Ik stik hier. Morgen meer.
    Op naar het weekend? Nu al?

  15. Ate zegt:

    Bel me als je langsfietst, dan zwaai ik, ok?

  16. K zegt:

    dat klinkt naar verspilde energie hoor Zilver!

  17. Zich van Verre zegt:

    Kort en raak!

  18. paco painter zegt:

    Gevoelig en mooi

  19. R. Kruzdlo zegt:

    Verliefd

  20. jeetjemina zegt:

    Ach!!
    gr eva

  21. trekmoment zegt:

    Huppelend geschreven over een toch wel herkenbaar verdrietje. Tof.

  22. Joostx zegt:

    mooi Zilver

  23. Annet zegt:

    Bekend Zilver, maar hij houdt van je
    maar wil vrij zijn
    it’s the same old song x!

Geef een reactie

