Mijn pc is te klein voor het weblog

Hallo allemaal,

Gelukkig doet alles het weer, nou ja, alles, ik kan dus haast niet inloggen en reageren, het reageren lukt alleen maar als ik ingelogd ben en ik heb dus echt heel lang geprobeerd, dus of het bloggen voor mij hier nog gaat lukken, ik vraag het me af, ik heb die tijd niet, om naast mijn werk en gezin, uren zitten proberen en prutten. Zou het wel erg jammer vinden, mis iedereen, mis het reacties geven, mis de wisselwerking.

Wil iedereen bedanken die zo heeft geholpen. Bij mij gaat het mis, omdat mijn inlogpagina te ver naar links zit en hij is heel lang bevroren, kan ik er niks mee, het lijkt wel alsof het hele Vk is gegroeid en op sommige plekken is gekrompen, ik kom er niet uit. Wie mij mist ik, ga hier verder: http://zomaarvantrudy.web-log.nl/

Liefs, Zilvertje. ( vooral dank aan mijn hulpmannen: Koko, Joshua en die man met het doppie op zijn koppie )

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2009-06 en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

38 reacties op Mijn pc is te klein voor het weblog

  1. zilver zegt:

    Nou, ik zie dus ook dat de opmaak niet is gelukt en invoegen van een plaatje/link, lukt me ook niet, ik geef het op.

  2. John Wervenbos zegt:

    @ Zilver
    Probeer eens een andere browser en schoon het chaché op. Mischien biedt dat soelaas.

  3. Anoniem zegt:

    Zilver, is je computer te oud, met mijn vorige had ik al last op het oude blog. Gelukkig heeft mijn broer me deze met XP gegeven. Groetjes

  4. zilver zegt:

    John, dank je wel, maar dat begrijp ik niet.
    Antoinette, ik heb je gemist, mijn kast is een jaar oud, mijn scherm is wel oud, maar heb nergens anders last, ook niet op mijn weblog van weblog. nl, die loopt als een zonnetje, ik heb ook XP.
    Ik heb alleen nu problemen op het nieuwe weblog. :^(

  5. John Wervenbos zegt:

    @ Zilver
    Gebruik Internet Explorer 8 of Firefox. Met een computer zoals jij die hebt moet het in ieder geval kunnen lukken. Succes.

  6. zilver zegt:

    John, ik weet niet hoe ik dat moet doen. Ik zie nu wel dat de link het doet en er is nu sprake van opmaak.

  7. maria-dolores zegt:

    hoi zilver,
    ik zou gewoon even afwachten. of raad vragen aan iemand die ‘er verstand van heeft’. meestal zit de oplossing van dat soort dingen in een klein hoekje waar je het niet verwacht. heeft het niks met de instellingen van je beeldscherm (resolutie enzo) te maken?? als het echt aan het nieuwe blog ligt, zullen er wel meer vragen/klachten komen.
    ciao

  8. John Wervenbos zegt:

    @ Zilver
    Wijze raad van Maria. Keep it cool.

  9. zilver zegt:

    John, dank je wel, alleen ik durf hetnog niet, ik weet niet of dat verdere gevolgen heeft, ik heb nergens anders problemen.
    Maria, dank je wel, ik heb al hier en daar meer gelezen over deze problemen, dus ik wacht af. Maar weet je als er meer mensen zijn die deze problemen hebben, dan komen de klachten ook niet over, want dan kun je niks, ik heb iemand in vertrouwen genomen en die kan wel vanaf zijn pc inloggen op mijn weblog, heel raar, ik heb ook al bij iemand anders binnen gezeten, heel raar, zonder dat ik het wilde, ik begrijp er geen snars van. xxx heb je gemist!

  10. sLIMME JUF en Brilmansje zegt:

    Hallo zilver, gun jezelf gewoon een beetje geduld dan hoef je ook niet op te geven.
    Vond je het niet heeeerlijk, zo’n blogloze periode? Veeeeeel tijd voor andere dingen;-))
    Ik las in een reactie ergens dat de redactie wel op de hoogte is van de problemen. Ik kom ook veel dezelfde problemen tegen op het blog dus je hoeft niet altijd te denken dat het aan jou of aan jouw computer ligt. Ze gaan er heus nog aan sleutelen.
    Intussen kan je plannetjes maken voor nieuwe blogjes of een beetje rondstruinen en je verlekkeren aan blogjes die bijvoobeeld wel plaatjes hebben en een mooie opmaak en you-tubejes kunnen plaatsen en filmpjes. MMMMMMMMMMMMMMMMM.
    En straks, zilver, dan gaan wij er met nieuw elan tegenaan. Ze kunnen hier hun borst vast natmaken.
    Groetjes van Ingrid.

  11. zilver zegt:

    He, Ingrid, maar weet je de zorgen komen omdat in januari een aantal bloggers weken niet op het weblog konden komen, waaronder ik ook, we hebben wat afgebeld en gemaild, ook met het NET en KPN, het was een nare periode, Eva had er ook last van en hier lijkt het op KOKO was toen net als nu een held, Koko en Grutte hebben samen met nog iemand gevonden waar het aan lag,een heel klein dingetje dat de verkeerde kant op stond, nou dus heel erg op zijn zilvers uitgelegd, :^) nee, ik ben gewoon doorgegaan met bloggen, een blogpauze is dodelijk. :^)
    Blij je weer te zien, ik miste je Slimmerik.

  12. zilver zegt:

    Ohhhhhhhhhh, ik lees iets bijzonders, maar het gaat te snel weg er staat: u gebruikt een verouderde browser of zoiets, nou maar deze taal begrijp ik niet, waar zit in Godsnaam mijn browser?
    Is net als: ik weet ook niet waar me lurfen en mijn kladden zitten? Heb ik ook nog een verouderde browser op een geheime plaats.

  13. zilver zegt:

    Voor alle mensen die de zelfde problemen hebben die ik beschrijf, volg de tip van John hier boven, ik bleek een verouderde browser te hebben, het deed me eerst niks, tot ook mijn pc die melding gaf en toen heb ik eerst de bovenste link geprobeerd, maar dat werkte niet voor mij, wel de onderste en ik moest ook nog een extra Adobe er op zetten en nu kan ik wel inloggen en het knoppenbord zien voor de opmaak en de foto’s invoegen. Ik heb nu een hoop toeters en bellen op mijn scherm maar ik kan hier weer bloggen.
    Dank je wel John!

  14. Annet Lemaire zegt:

    Voor dat soort dingen kunnen we toch niet zonder
    een man…..ik kon hier wel wat maar verder heb ik
    maar om hulp gevraagd……het komt vast wel goed
    Zilver…..
    x!

  15. zilver zegt:

    Annet, ik kan al veel zelf, maar niet op mijn pc, daar ken ik de taal niet van. :^) Wist dus echt niet wat een browser was. ( nu nog niet, maar ik heb wel een nieuwe ) ;^) Geen dag zonder een man!!!!

  16. Smokey Robbinson zegt:

    Zilver, herkenbaar euveltje…ondanks splinternieuw pc kreeg ik vandaag hetzelfde bericht zoals jij om 19.00 beschrijft. Het is me nu net iets teveel en ik denk: Mañana komt het wel….Geduld heb ik inmiddels als bijna de Dalai Lama:))
    Het is al geweldig dat ik een beetje uit de voeten kan.
    groetjes!

  17. zilver zegt:

    Smokey, ik was vandaag zomaar in jouw systeem terecht gekomen, ben er snel weg gegaan en heb het gemeld, nu heb ik het gelukkig niet meer.
    Lees even wat John schrijft, mij hielp de tweede link, mijn browser was te oud.

  18. Effie zegt:

    Hoi Zilver,
    Ik ben blij dat je er weer bent. En zal je blijven lezen, waar dan ook. Bij mij werkt alles de hele dag al prima. (even afkloppen)

  19. zilver zegt:

    Ben zo blij dat jij geen problemen hebt, ik heb ze wel, maar ze worden minder, ik heb nu een nieuwe browser, maar kan nu niet meer bij mijn wachtwoorden en ik kan niet meer bij oma haar zeezender http://karoetsie.web-log.nl/ luisteren, zo jammer, ze zou dit weekend een plaatje voor me draaien, Du van Peter Maffay, ik weet niet of ik het goed schrijf.
    Lief van je, welterusten! xx

  20. zilver zegt:

    Oei, ik doe het verkeerd, deze moet niet in de opvoedgroep, sorry.

  21. dr Sigmund zegt:

    Wat vervelend dat het bij jou niet goed werkt.
    Ik zou je zo op afstand ook niet kunnen helpen.
    Maar je weet,
    ik weet je te vinden!
    gr eva

  22. zilver zegt:

    Ja, Eva, je weet me altijd te vinden! :^), maar mijn problemen zijn door de tip van John veel kleiner geworden, ik ben , ik durf het haast niet te zeggen, aan de nieuwe browser, hij is handig, charmant en snel, ik ken nog niet al zijn plekjes, maar hij is zeer spannend. :^)

  23. draver zegt:

    Neem de tijd dan komt alles weer goed, ik ga ook eerst maar een alles verkennen en uit testen, goed weekend

  24. zilver zegt:

    Draver, je hebt gelijkt, maar eerst kwam ik er niet eens in, maar er is nu al veel verholpen met al die hulp.
    Dank je, jij ook een goed weekend en fijn je weer te zien.

  25. Hans Erren zegt:

    Ik kan alleen maar inloggen met firefox, met internet explorer blijft het inlogscherm hangen.
    Overigens vind ik die rode letters nog steeds heel erg scheeuwerig.

  26. zilver zegt:

    Hans, bij mij was het inlogscherm bevroren en ik miste een stuk, ik wist eerst helemaal niet wat ze bedoelde met een andere browser, tis dat andere bloggers me gingen helpen en een link gaven, was wel aardig geweest als dit ook op het brulbord had gestaan, we zijn niet allemaal zo pc-kundig, ik helemaal niet, maar gelukkig kan ik weer meedoen en gaan uitzoeken hoe alles werkt.
    Moet ook erg aan dat rood wennen, maar de tekst er in kan ik nu wel lezen, een week geleden niet.

  27. Smokey Robbinson zegt:

    Bedankt Zilver, goudeerlijk van je. Maar wat een vreemde gewaarwording, zomaar in een ander systeem terecht te komen. Er rammelde wel `t een en ander dus… kan eigenlijk niet door de beugel. Niet hackerproof..?
    Door jouw ervaring met die nieuwe browser laat ik voorlopig maar even alles bij het oude.

  28. zilver zegt:

    Smokey, raar he? Is gewoon schrikken, maar heb dadelijk mijn pc uitgedaan en daarna weer aan en het gemeld, daarna was het gewoon dat ik op mijn eigen pagina kon.
    Volgens oma van de zeezender kun je twee browsers op je pc hebben, maar bij mij doet nu alleen die ander het als ik het goed begrijp, want ik heb de oude er niet afgehaald, maar ben wel al die wachtwoorden kwijt en de mogelijkheid om die intenetzender te luisteren.
    Ben nu zo moe van de hele dag, ik ga nu lekker slapen en slim dat je het even aanziet, welterusten!

  29. Smokey Robbinson zegt:

    Het zijn de kinderziektes Zilver en daar houden we `t dan maar op. Je oma van de zeezender lijkt aardig thuis in de computerwereld. Knap van haar! Kan me vorstellen dat je er moe van bent geworden. Het is alles bij elkaar opgeteld te veel aan indrukken, bovenop de dagelijkse beslommeringen, die tegenwoordig ook door de band genomen niet gering zijn. tenminste, die indruk krijg ik, van mezelf incluis.
    Buenas noches y hasta mañana.

  30. trektocht zegt:

    Tsjezus! Ga gewoon door!

  31. ceesincambodja zegt:

    Dag Zilver,
    We zijn dus lotgenoten.
    Maar zo erg als jij het beschrijft, heb ik het niet. Ik kan alleen geen foto’s meer plaatsen.
    Heb je Kokopelli al gevraagd?
    Sterkte en groeten.

  32. zilver zegt:

    Cees, ik heb dankzij John een nieuwe browser genomen, zie zijn reacties ergens hier boven en dat hielp, niet alles is verholpen, maar wel veel, of een foto lukt ga ik vandaag proberen, sterkte! Ja, ik heb mijn klacht eerst niet kunnen geven, toen kon ik niks, maar het lukte Joshua wel om in te loggen en dingen te doen op mijn account, toen begreep ik dat het aan mijn pc moest liggen.

  33. Effie zegt:

    Hoi Zilver,
    Zoals ik zei blijf ik je lezen en volgen. Maar zelf verwijder ik mijn weblog. Je kunt mij als favoriet verwijderen, hoor. Ik vond je stukken heel erg mooi. bedankt.

  34. zilver zegt:

    Flip, wat jammer, ik zal je missen, maar ik heb een bon en ga je boek kopen, dank voor je altijd lieve reacties en prachtige verhalen, vol warmte en emotie, ik hoop dat je je nog bedenkt, je bent zo een aanwinst voor het Vk, want jij kan echt schrijven. xxx

  35. Thera zegt:

    Ha Zilvertje, ik kom even reclame maken voor de groep Met kinderen http://www.vkblog.nl/groep/26/Met_kinderen , is dat misschien ook iets voor jou? Ik zou het leuk vinden als jij jouw stukken over de suikerhartjes ook hierin plaatst (naast op andere plekken natuurlijk.)

  36. zilver zegt:

    Thera, hoe het allemaal werkt weet ik nog niet, ik dacht dat ik de uitnodiging van Vod kreeg, maar dus van jou, dank je, ik heb vandaag een groep aangemaakt over opvoeden, maar ik wil zeker in jouw groep, dank je wel, maar ik moet nog uitzoeken hoe het werkt, mijn opvoedbijdrage verschijnt rond de klok van 12 dacht ik. Fijne dag!

  37. zilver zegt:

    Voor wie zoekt naar het opvoedverhaal, ik weet niet hoe ik het in het juiste vakje krijg, maar het is de blog van zaterdag.

Geef een reactie

