Zilvertje zingt over stoute dingen.

Er waren natuurlijk grote plannen, maar zo als dat gaat……… er is geen tijd, maar toch schrijft Zilvertje dapper door aan haar programma en oefent nog steeds haar "grapjes."

Uit het ideeenkoffertje.

Het waterbuffeltje.


Zilvertje. Stem, idee en opname Zilvertje en haar fototoestel.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2009-04. Bookmark de permalink .

17 reacties op Zilvertje zingt over stoute dingen.

  1. Annet zegt:

    SCHITTEREND!!
    Annet x

  2. vuurjuffer zegt:

    toch maar niet schieten….

  3. Zilvertje zegt:

    He, Annet, ja, wat kan een mens toch een hoop pret hebben met niks he! xxxx
    Vuurjuffer, zal niet schieten.

  4. A F I zegt:

    Inderdaad, pret met niks…
    Maar wat is dat niks???
    Dat is gewoon leuk en stout.
    precies zoals jij bent…
    Knap van je , dat je dat op YouTube krijgt.
    Dagdag, liefs van Afi

  5. Zilvertje zegt:

    Afi, dat is heel makkelijk, ik kan het je zo leren.

  6. Gus zegt:

    Knap gedaan.

  7. Zilvertje zegt:

    Gus, dank je, ik moet altijd zo lachen als ik even aan het knutselen ben, want ik moet het knopje ingedrukt houden en altijd gebeurd er wel iets, komt er iemand binnen of de telefoon gaat, maar het moet er in ene op, dat is de sport, niet oefenen, dadelijk en meteen, dat is zo leuk.
    Zo was ik eens life op de radio, via de telefoon, ik had de kindertjes instructies gegeven, om boven te luisteren en pas te komen als het klaar was, ik had iets beloofd te vertellen over mijn vadr op radio 5, vlak voor me neus ging het mis het oudste Suikerhartje kwam met een megaprobleem en was even de kluts kwijt en wist niet meer dat ik op dat moment op de radio was, ik ben onverstoorbaar doorgegaan en later hoorde ik het terug en je merkte er niks van, het enige verschil was, ik had me voorgenomen iets anders te vertellen. :^( Fijne avond.

  8. K zegt:

    De eerste heb ik geluisterd. Dat hmmm! Vind ik het grappigste!

  9. K zegt:

    De tweede kon ik me nog herinneren! Daar was ik de eerste keer zo van geschrokken! :))

  10. Zilvertje zegt:

    K, ja, dat floepte er zomaar uit, in de avond hoorde Blancie het en we hebben het flink gezongen en zo gelachen.
    Die ander ken je al, het Waterbuffeltje.

  11. Zilvertje zegt:

    K, ja, die stem he, Blancie vindt dat altijd zo leuk als we dat spelen, dan krijgt ze de hik van het lachen, ze schrikt er al niet meer van, ik ben dol op stemmetjes bedenken.

  12. coby zegt:

    Straks een cd. Zilvertje!!!!!
    Lieve groet, Coby

  13. Zilvertje zegt:

    He, Coby, hoe was je dag, ik schrijf je spoedig weer, ik moet nodig mijn bed in, ben door hoor, naar ronde 2 :^) dikke kus.

  14. Aad Verbaast zegt:

    Ik zal je voordragen voor de volgende oscars: beste buitenlandse film(s), categorie korte documentaire!!

  15. kuifje simon zegt:

    Die waterbuffel …. hilarisch; heb me rot gelachen.
    groet
    simon

  16. koen zegt:

    hartstikke goed zilvertje!
    gr,koen

  17. oma zegt:

    Ha Zilvertje,
    Zo is dat zingen mag je nog in dit land, blijf het maar doen. oma

Geef een reactie

