Het feestje!

We mochten alleen komen als we verkleed waren en dat werd een klus, maar het is toch gelukt, Blancie werd een kabouter, Emilio werd een clown en Zilvertje werd een heks. Op de fiets viel het niet mee, petjes en mutsen waaiden af en een maal raakte mijn veter vast aan de trapper en stap dan maar eens af met een kind voor en een kind achter op de fiets.

Dus je begrijpt dat ik overgelukkig was op het moment dat we er waren, heelhuids.

Zilvertje. ( de Suikerhartjes en Zilvertje in, ik denk 1999 of 2000

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2009-03. Bookmark de permalink .

19 reacties op Het feestje!

  1. Ramirezi zegt:

    Wat nou heks, gewoon een vriendelijke schat in een ongevaarlijk namaak heksenpakkie….

  2. Zilvertje zegt:

    Rami is charmant.

  3. coby zegt:

    :-))
    Moest de pop van Blancie geen verkleedkleren aan?
    Lieve groet, Coby

  4. Zilvertje zegt:

    Coby, pop was bijna bloot, nou heilig haar popjes, daar mocht ik niet aankomen, maar zo snel ze aan de pop was, zo snel was ze er ook weer af, jaren geleden zijn ze allemaal naar Tess gegaan de oudste van mijn jongste broer, het ging me aan mijn hart, ze hadden allemaal prachtige namen en met al die poppen heb ik zoveel beleefd samen met de Hartjes, maar ja, zo gaat dat. Fijne avond.

  5. A C T U A L I T Y zegt:

    Goeden avond Zie mijn Laatste bericht
    Dat de Paus waarschuwt voor Hekserij..
    En dan gaat uitgerekend U de Bezem steel uit hangen..
    Lekker doen en de Beest met je Twee Hartjes uit hangen..
    Moet je Lékker doen
    Zoen en de Groeten van die Paap met de Meiderop!!Reactie is geredigeerd

  6. Zilvertje zegt:

    Ohhhhhhhhhh, die malle paus, ik doe gewoon mijn eigen zin, ik mag die man niet, zo een dure jurk en zulke goedkope woorden, dat kan nooit goed zijn, een goede paus, zou het Vatikaan verkopen en het geld delen met de armen, amen, fijne avond en een zoen terug, maar niet die kus delen met de paus hoor!Reactie is geredigeerd

  7. K zegt:

    Je hebt helemaal gelijk Zilver! en de mensen anno nu pikken die pausenshow toch niet meer. Theater en machtsspel, das alles. Ik heb ook een heksenpak.
    Maar dat feestje. Carnaval?

  8. Zilvertje zegt:

    K, het kinderdagverblijf bestond 5 jaar en we waren uitgenodigd, het was een geweldig feest, met een clown die kon goochelen en allemaal filmpjes van onze kindjes, muziek en zoveel, het was geweldig!

  9. K zegt:

    Een fijne herinnering dus! X

  10. oma zegt:

    Ha Zilvertje,
    Wat een lieve foto, je lijkt nu wel op de heks Karoetsie.
    Hebben de suikerhartjes dat liedje nog geleerd op school? oma

  11. Zilvertje zegt:

    K, het was een geweldige dag, al begon het dan naar met mijn veter vast aan de trapper.
    Oma, Karoetsie, was dat een heks en een liedje, nee, ken alleen de naam van Oma en het liedje, nee, ook niet, jammer.Reactie is geredigeerd

  12. annemiekie zegt:

    Ik bedoelde het bij deze foto..aaah wat lief!!!

  13. Zilvertje zegt:

    He, schat, ja, lang geleden al weer he, wat een schatjes, Blancie vond de fto in de houten doos, Nino ligt nog steeds in het AMC moet alles weer leren, erg he! Kus.

  14. annemiekie zegt:

    Jeetje nou ik hoop dat ie snel weer de oude is! xx

  15. Zilvertje zegt:

    Annemiek, ik weer niet of dat nog kan maar ik hoop het zo, raar he, het is maar drie keer eerder in Nedrland aangetroffen, maar ik weet nog steeds niet wat het is, doodeng toch? Moet je niet naar buiten, zalig weer, heb net weer wat te eten gemaakt en dan ga ik nog even naar buiten, morgen weer werken, xxxReactie is geredigeerd

  16. annemiekie zegt:

    Ik ben gister met wietse en binkie naar egmond geweest en ik kom net terug van lekker winkelen in amsterdam🙂 nu ga ik lekker op het balkon rommelen ik heb allemaal zaaitjes in potjes en ook een klein rozen plantje heel lief! hoop dat ze mooi gaan groeien.. jammer dat je nog niet weet hoe dat virus heet ben zo benieuwd..maar hij gaat wel vooruit? nou kusss geniet maar van de warme zon xxxxx

  17. Zilvertje zegt:

    Ohhhhhhhhhh, zee, zalig, jullie hadden goed weer, winkelen hahah, kost geld, hij kan nu wel in een rolstoel, maar dat is het, is toch niet te geloven, Nino in een rolstoel, ik had hem van de week aan de telefoon praten gaat wel beter, voor de rest is het alleen wat ik weet van anderen, hij is gevoeliger geworden, merkte ik in zijn woorden.

  18. Maria-Dolores zegt:

    oh, maar dat was een lieve heks!

  19. Zilvertje zegt:

    Nou toen nog wel, maar de laatste tijd heb ik behoorlijk haar op mijn tanden, het groeit en groeit.

Geef een reactie

