Coby mailde mij, gaat het lukken?

Van Coby kreeg ik een mail, dat het Ingrid was gelukt, ik heb geprobeerd dit pad te volgen en ga nu testen.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2009-02. Bookmark de permalink .

31 reacties op Coby mailde mij, gaat het lukken?

  1. Zilvertje zegt:

    Het werkt, even bijkomen, met dan voor alle mensen die zich hebben ingezet.
    Weet natuurlijk niet of het blijft werken.

  2. Zilvertje zegt:

    Kan ook twee punten geven.

  3. antoinette duijsters zegt:

    Zilver wat sta je er mooi op en fijn dat het gelukt is.
    Of is het je dochter? Zo ja, dan lijkt ze heel veel op jou.
    groetjesReactie is geredigeerd

  4. Zilvertje zegt:

    Antoinette, is mijn dochter, vorig jaar met carnaval, het lijkt allemaal weer goed te komen met het inloggen, dankzij als die lieve mensen die hebben geholpen, die zijn slimmer dan de kpn en al die andere bij elkaar en betrokken zijn bij dit gebeuren.

  5. coby zegt:

    Jaaaa! Het is gelukt! Je bent er weer!
    Lieve groet, Coby

  6. K zegt:

    hèhè, gelukkig ben je er weer. Met kerstman en al.

  7. Zilvertje zegt:

    Coby dank je wel en al die anderen, kom spoedig terug!

  8. Zilvertje zegt:

    Ja, ja, ja, ja, het is blijvend, ik heb zojuist opnieuw ingelogd zonder die proxy en het lukt!!!!!!!!!!!
    En nu moet ik hollen!

  9. Mo zegt:

    Heee! ik heb je gemist.

  10. Ingrid HAD problemen met inloggen zegt:

    Hee, zilver, Welkom back.
    Niet te veel credits naar mij hoor, ik denk dat vannacht het volkskrantblog is ge-reset, GJB had al aangekondigd dat dit stond te gebeuren. Kokopelli schrijft er over in zijn laatst blogje (van vandaag).
    Het is mij nog niet duidelijk of het veranderen van onze gegevens de directe aanleiding is dat het nu wel weer allemaal lukt. Voor even veel geld is het samengevallen met het resetten .
    Ik stuurde er een mailtje over naar GJB, hopelijk maandag antwoord.
    Maar ik wens jou een heeeel fijn weekend, zilver, want het was toch afzien de laatste twee weken, voor ons probleemgevallen.
    PS: prachtdochter heb je. Een echt suikerhart(je).Reactie is geredigeerd

  11. Kokopelli zegt:

    @Zilvertje&Ingrid: Nee, het heeft echt helemaal niets te maken met het veranderen van jullie e-mail adres en wachtwoord. Dat was een ongehoord en onbegrijpelijk toeval. Ik heb namelijk hier helemaal niets veranderd en toen werkte het ook meteen. Zowel onder Kokopelli als onder Pas&Ivy en onder Dwarsligger.
    Groetjes,
    Kokopelli

  12. Ingrid HAD problemen met inloggen zegt:

    Had al zo’n vermoeden.

  13. Modderpoel zegt:

    Nee, hoor schattebouten, het heeft met de samenwerking van de redactie en het meekijken van een aardige hetnet techneut te maken.
    Grutte Pier kwam in de reactieruimte met een oplossing.
    Ik belde de hetnet techneut en we observeerden samen het probleem .
    Deze aardige techneut heeft toen de gegevens naar de kern van de technische kant van hetnet doorgestuurd.
    En is er waarschijnlijk even een samenwerkings gebeuren met de redactie tot stand gekomen.
    Zie laatste bijdrage GJB
    En heerlijk dat jullie weer kunnen inloggen!
    LIEFS
    Lezer met surfen en bellen abonnement; ))

  14. Zilvertje zegt:

    Nou, dan is er bij mij een wonder gebeurd, want ik heb het eerst nog gewoon geprobeerd en ik kon niet inloggen en volgens de methode Ingrid, gouden tip ging het luttele seconden later wel, alles even voor ik het blog publiceerde.
    Maar hoe het ook is geworden en gegaan, ik ben blij, ik moet nu alleen mijn nieuwe code niet vergeten en mijn e-mailadres, daar heb ik niks mee gedaan, doeggggggggg

  15. Zilvertje zegt:

    Modderpoel, ja, als het zo is gegaan, wat lief allemaal en wat een werk heeft een ieder verzet, nou allemaal heel hartelijk bedankt.

  16. Zilvertje zegt:

    Oh, ja, ik heb geen surfen en bel en zo, ik internet alleen maar op deze lijn, of hoe zo iets ook mag heten.

  17. Zwollywood zegt:

    HARTSTIKKE FIJN VOOR JULIE ZILVERTJE!

  18. Zilvertje zegt:

    Zwollywood ik had het nooit meer verwacht!

  19. Aad Verbaast zegt:

    Hartelijk gefeliciteerd en welcome back! :-))

  20. Zilvertje zegt:

    Dank je wel Aad, ik had het nooit meer verwacht!

  21. Zilvertje zegt:

    Ik heb je een paar keer verwijderd, dat schrijf je niet, ik haal het weer weg hoor, misbruik je her niet

  22. Zilvertje zegt:

    K en Mo, ik heb jullie helemaal over het hoofd gezien, ja, ik ben er weer, nou tis een wonder.

  23. knaap met knapzak zegt:

    Ik heb al die problemen gelezen en werd er alleen maar duizelig van. Maar fijn dat het weer werkt, hoe dan ook.

  24. Bart zegt:

    Het is gelukt, yes, het werd tijd Zilvertje…
    en meteen zo’n prachtfoto, alle remmen los… :))
    Een hartelijke zaterdagavondgroet, Bart

  25. edu zegt:

    Je mag ook hier weer een trotse moeder zijn!

  26. Zilvertje zegt:

    Edu, Joshua had een lieve bijdrage gemaakt over goud en zilver en als eerste bijdrage die weer lukte heb ik toen het gouden Suikerhartje genomen die zich vorig jaar voor carnaval zo mooi als bruid verkleed had, met een jurkje in elkaar geflanst voor ongeveer 3 euro, ze ging heen met haar hartsvriend die was de bruidegom en het leek een klein beetje echt, leuk he, ze is nu 27 en nog steeds erg lief en nu is ze lekker op wintersport.
    Ben zo blij dat ik weer mee kan doen, fijne zondag!

  27. Zilvertje zegt:

    Knaap, met kz, wat en gedoe he, nou ik vond het zo erg.
    Bart, ja, ik ben er weer helemaal, ik heb net naar de katten gekeken, wat lief!

  28. edu zegt:

    @Zilvertje
    Het zal me een hartenbreekstertje zijn; waarschijnlijk ongewild al.

  29. Zilvertje zegt:

    Nou, ze is heel lief en heel secuur en heeft naast haar hartsvriend, gewoon een vriend waar ze al heel lang mee woont en gelukkig is, dus dat valt wel mee, in elk geval komt het slechte niet van haar kant. Ik ben erg trots op haar, ze heeft een goed hart en nog van goud ook en ze helpt altijd anderen.

  30. Afi zegt:

    Lief Zilvertje,
    wat ben ik blij voor je, dat het gelukt is..
    Hehe, je bent er weer.
    Wat een schitterend foto trouwens…
    We zullen doorgaan…
    Liefs van Afi!

  31. bert nog eens op het blog zegt:

    Dacht ook eerst dat jij het was – jullie eten vast allebei dezelfde margarine van het betere merk …🙂
    en welkom terug !

Geef een reactie

