Hoedjesdag. ( Lobassen )

Al heel wat jaren vier ik zelf Hoedjesdag, maar vandaag geef ik de beurt aan de Suikerhartjes. Heel wat jaren geleden vond ik ze spelend op het kamertje van Emilio, maar toen ik ze op de foto zette had ik dadelijk spijt, want ze keken niet meer blij.

Ze kunnen nog steeds enorm goed met elkaar spelen en het is prachtig om het te volgens, ik kan me niks mooiers voorstellen dan te genieten van spelende kinderen, zo spontaan en grappig, zo lief, zo leerzaam voor mij als moeder.

( ze speelden hier dat ze Lobassen waren ) ( ik weet niet wat dat is, maar als ze niet lachen, vind ik Lobassen erg eng )

Hoedjesdag 2007

Zilvertje. Foto: van Zilvertje, Blanca-Maria en Emilio als kleutertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2008-09. Bookmark de permalink .

8 reacties op Hoedjesdag. ( Lobassen )

  1. annet zegt:

    het is ook slofjesdag
    prachtig hoe ze kijken

  2. Pas&Ivy zegt:

    Betrapt! Zo kijken ze.
    Of als geslagen lobassen.
    (Ivy)

  3. coby zegt:

    Deze ken ik! Petje af voor de suikerhartjes en hun blik!
    Lieve groet, Coby

  4. Luke zegt:

    Vind ze echt op lobassen lijken, maar je moet die niet fotograferen. Loopt niet goed.
    groet Luuk

  5. wilma zegt:

    Ze hebben er écht zin in!!! Prinsjesdag is ook zo saai!

  6. Zilver zegt:

    Dank voor jullie reacties, ja, leuk he die slofjes….. :^)

  7. lebonton zegt:

    ik hou van lobassen.

  8. Di Mario zegt:

    Spelende kinderen zijn zo mooi om naar te kijken. Om je even te mogen wanen in hun eigen gecreëerde wereldje.

    Love As Always
    Di Mario

Geef een reactie

