wc-papier…….

Over vagina en poepgaatje vegen.
 
Soms denk ik als ik moet vegen na de boodschap of plas…is het wc-papier wel schoon genoeg? Het wordt gemaakt van hergebruikt papier, nou als ik op zaterdag bij de papierbak sta, zit daar toch een vieze rommel in en stinken, moet ik nog meer zeggen?

Bij mijn poepgaatje mag het dan nog wel komen, dat is niks anders dan de pijp van de Hoogovens, met stinkende, giftige afvalstoffen die daar mijn lichaam verlaten, maar mijn vagina, ja, daar wens ik toch wel een schoon stukje papier.
 
Als ik een tampon inbreng of om andere redenen iets moet grutten bij de vagina, kom ik er louter met brandschone handen aan en dat verwacht ik ook van passanten, maar dat wc-papier, hoe zit het daar mee? Denk ik aan drukinkt ( :^) is giftig en hoe schoon is hergebruikt papier?
 
Op Internet vond ik dit en het heeft me weinig vertrouwen gegeven… in warme landen doet men dat anders, zijn er mooie dingen ingebouwd in de wc, ze wassen je en drogen je, maar is dit schoon, wordt de wasser en droger zelf goed gewassen of moet je het zien als een tandenborstel die een ieder ook voor eigen gebruik heeft? En als je dan al iets laat veranderen aan je eigen wc, hoe doe je het dan op je werk en in de trein en in het winkelcentrum?
 
Ik zal je mijn geheim vertellen, ik veeg mijn poepgaatje wel met papier (daarna een wasbeurt) en voor mijn vagina, gebruik ik mijn spoelbakje ( past ook in de handtas ) en droog er na met een washandje, neemt weinig plaats in maar er moet wel weer een kraantje zijn en als ik weet dat het er niet is, neem ik een flesje water mee) maar ik veeg mijn vagina niet met wc-papier, eerst wel, maar nu niet meer, ik zie steeds die grote papierbak voor me, waar jongens in het weekend in plassen…………. 

Zilvertje. Met dank aan Wikipedia voor het gebruik van de link. 

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2008-05. Bookmark de permalink .

26 reacties op wc-papier…….

  1. K zegt:

    Niet àlle wc papier is hergebruik natuurlijk. Veel papier wordt ook van vodden gemaakt, lekker zacht.
    Maar ik gebruik ook wel vochtig toiletpapier, uit een doosje. Dat lijkt me wel hygienisch.

  2. Zilvertje zegt:

    K, vodden, brrrrrrrrr, lijkt me ook niet schoon, ook verf, bleek enz…. en dat vochtige, wat zit er op dat papier, is papier en iets nats, wat is het, wat doet het met ons tere onderstel….. ? Plus verstopping, sommige werpen het in de wc, schijnt dat de waterzuivering veel moeite heeft met die doekjes, alles loopt vast, ja, ieder zijn eigen manier ik doe het nu zo.
    Bij mijn opa en oma in de jaren zestig, moest ik vegen met de oude krant, die had opa keurig in kwart A4-tjes geknipt, maar toen had ik nog geen benul van mijn vagina, ik vraag me af of ik al wist dat ze daar zat……Reactie is geredigeerd

  3. Zilvertje zegt:

    86.91.179.233 reactie verwijderd. Kan een ban verwachten bij zo doorgaan, gebruik je verstand en doe normaal. Doe iets nuttigs voor de wereld ipv overal de boel op te vieze, ik betaal ook voor jou belasting, als je zo loopt te klieren kun je ook werken, ik heb de pest aan zakkenvullers die zogenaamd niks kunnen alles bij elkaar liegen en een ander de schuld geeft, ik lees overal je gore opmerkingen en ik ben nu megakwaad en dan moet je toch heel wat presteren om de lach van mijn gezicht te krijgen.Reactie is geredigeerd

  4. Isabella zegt:

    Mooi eerlijk blog zilver!
    Ja, bij Indonesische mensen staat altijd een fles water naast de wc zodat je daarmee alles kan reinigen…wat ook lekker fris is…
    Ik kan me er zeker iets bij voorstellen….er is niets lekkerders dan effe je billen wassen na het poepen….het blijft tenslotte ons eigen prive darmen riooltje…
    die idioot die je lastig viel met gore opmerkingen ook gelijk in het riool en de put deksel erop!Gaan we er samen op staan…komt ie nooit meer de straat op; ))))))
    Lieve
    groet
    Isabelle

  5. K zegt:

    Tegenover de krant in de jaren 50 zijn we inderdaad al meer wakker geworden. Al dat lood, brrr.

  6. Maria-Dolores zegt:

    hm… ik denk dat je banger moet zijn van je eigen darmbacteriën die ongewild in de buurt van de vagina komen dan van het papier op zich.

  7. Gala zegt:

    zilver! het momentje op het toilet was een momentje voor mezelf en eentje waarbij ik zelden (bewust) nadenk…nu moet ik me ontlasten en nadenken tegelijk! 😉

  8. annet zegt:

    Annet gaat voor een bidet:)
    (heb ik niet maar lijkt
    me wel lekker zo’n straal
    in je roggebroodstraatje:)
    (uitdrukking van mijn vader)

  9. Zilvertje zegt:

    Isabella, heerlijk he dat gepoedel!
    K, ja, lood aan je vogeltje, brrrrrrrrrrrr.
    Maria, je hebt helemaal gelijk, maar ik ga er van uit dat een ieder dit al weet, vooral ook daarom een wasbeurt, als je nog weer in je onderbroek duikt, gaan ze door de scheurbeweging zo richting vagina, vooral bij een string, zolang ze in de darm zitten zijn ze zeer nuttig, maar daar buiten erg gevaarlijk, vandaar dat de wc goed schoon moet zijn, maar ook de kraan en de lichtknopjes en we moeten nog al eens de mannen hierop wijzen ook tijdens het liefdesleven, moeders voed uw zonen op!
    Gala ik heb je nu beroofd, sorry :^)
    Annet, na het Zilverstraatje nu het Roggebroodstraatje hahahaha! Die vader van jou, wat hebben jullie toch een fantasie.Reactie is geredigeerd

  10. Patricia Vermeulen zegt:

    Om hygienische redenen veeg ik altijd netjes van voor naar achter. Maar verder had ik nog niet echt gedacht…

  11. Zilvertje zegt:

    Patricia dat is helemaal goed, nu gaan we gewoon een stapje verder! :^)

  12. coby zegt:

    Zilvertje, zou je ook toiletpapier hebben met hoge kwaliteit karmalaagjes, vraag ik me nou zomaar af….. het is nog een wonder dat het bij mij zo lang goed is gegaan, besef ik nu.
    Lieve groet, Coby

  13. Zilvertje zegt:

    Coby, we hebben gewoon geluk gehad, we zijn aan een vaginale ramp ontsnapt:^)
    Hebben ze de rommel al opgeruimd, heb je er nog wat van gezien?

  14. Ramirezi zegt:

    Is een kleine vagina-kärcher niet iets voor je ? 😀

  15. marsjan zegt:

    Ik heb vetgedrukt en cursief geplast op mijn eigen letterbak… en ben even door de wasstraat heen gelopen…. ze keken wat vreemd op zo’n vrouw op handen en voeten, geheel bloot en haar hoofd inmiddels knal rood! (tuurlijk werd ik er uitgezet maar ik ging met een schone muts naar bed!) 😉 Liefsjan.

  16. eva zegt:

    Nu heb ik eindelijk antwoord op mijn prangende vraag: hoe zou Zilvertje dat toch doen na een toiletbeurt? Nu weet ik het!
    Dank dank.
    Zelf was ik mijn gebruikte toiletpaier altijd voor hergebruik!
    gr evaReactie is geredigeerd

  17. Zilvertje zegt:

    Rami, past die in mijn handtas? ;^)
    Marsjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan, ik zag je gaan…:^) toch niet in de wax laten zetten he?
    Eva, wist ik toch… ik dacht nu moet ik het echt vertellen…. Strijk jij het papier daarna wel, dat dood de beestjes en het bergt zo lekker op!

  18. good knight zegt:

    …echt???…
    …ik lieg nooit…
    …xxx…Reactie is geredigeerd

  19. Geroma zegt:

    Heerlijk, mal mens….
    Ik ga helemaal voor het vochtige toiletdoekje…
    Heb sinds een paar jaar, altijd zo’n doosje in het wc-huisje staan. En op vakantie gaat er altijd zo’n doosje – voor m’n doosje en de rest uiteraard – mee…..::))
    Karmagroetjes…..hihihiihi

  20. Zilvertje zegt:

    Geroma:^) Nu branden er duizend vragen op mijn lippen, maar ik zal er nog wel eens een blogje aan wagen, doegggggggggggg

  21. Dianne zegt:

    :))))) washandje?

  22. Zilvertje zegt:

    Ja, een washandje is kleiner dan een gastendoekje dat kan je in je tas stoppen, zelfs wel 5….. droogt prima, is ook handig op vakantie als je langer dan een dag met je handdoek moet doen, dan droog je je onderkantje met een washandje, blijft je handoek langer fris en je smeert niet met bacterien, ach, wat een verhaal… :6)

  23. eva zegt:

    OT dacht dat jij zilverpapier gebruikte!
    eva

  24. Zilvertje zegt:

    Eva, ik lig dubbel!:^)

  25. lebonton zegt:

    ´t is net of je dit blogje ruikt
    ik las het dus enigszins besmuikt
    maar zilvertje, ik wens je alle goeds
    ik adviseer derhalve…..zilverpoets!

  26. Zilvertje zegt:

    Lebonton, dit net te lezen voor het slapen gaan, zet al mijn lachlichtjes aan, dank je wel! :^)

Geef een reactie

