5 mei.

 

Vrijheid en vrede beginnen bij het gunnen en eerlijk delen.

Zilvertje. ( foto: mooie lucht van Zilvertje )

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2008-05. Bookmark de permalink .

20 reacties op 5 mei.

  1. coby zegt:

    in het klein en in het groot….
    Lieve groet, Coby

  2. Zilvertje zegt:

    Zo is dat! Het begint bij de opvoeding en dan doen we het vanzelf ook in de grote wereld, ik had hele lappen geschreven, maar ik dacht, oliebol, de kern, de kern en dit was de kern, doegggggggggggggggg. xxxReactie is geredigeerd

  3. tomestepona zegt:

    Mooi en mooi!
    Minder is meer.

  4. Zilvertje zegt:

    Tomestepona, dat zeg je mooi: "minder is meer"
    Prachtig!

  5. droomvrouwtje zegt:

    Een klein gebaar maar groot plezier :))
    xxxdromerke

  6. Zilvertje zegt:

    Droomvrouwtje ik heb net bij jouw gelezen, wat een indrukwekkend verhaal, dat je het gedaan hebt, zo onverwachts, met je kleintje en je zwanger zijn, maar wat een geschek heb je daar door gekregen door zulke lieve mensen te leren kennen, echt geweldig!

  7. good knight zegt:

    …ut lijkt wel een sprookje…
    …allemaal evenveel…
    …iedereeen GELUKKIGgg…

  8. Henk van Leuken zegt:

    Ik gun mezelf al jaren dat ik eerlijk deel, nu de rest nog!……….:) Prachtige foto zilvertje!

  9. eva zegt:

    Ja wij weten wel hoe het moet
    maar het gebeurt niet.
    Zolang de wereld geregeerd wordt door macht!
    Ik zal laten zien dat ik sterker ben dan jij.
    Bush….Mugabe…..etc
    En dan de volgelingen vn hen, zoals Balkenende.
    gr eva

  10. eva zegt:

    Prachtfoto, vergat ik nog te zeggen!

  11. Zilvertje zegt:

    Ja, mooie lucht he, die hing op een dag zomaar boven ons dorp en toen heb ik hem gevangen en ik gebruik hem heel vaak, ik heb hem niet meer heel groot, toen was hij mooi, ik heb er toen een brok van in mijn keel gehad.
    Toch merk ik, dat ik het soms ook moeilijk vind hoor, maar als ik dan toch doorzet en deel en gun, spat het geluk er van af, tis even over een hobbel heen.

  12. PACO PAINTER zegt:

    Die foto. Super

  13. Wilma zegt:

    Wauw, die foto!!

  14. viktor loman zegt:

    Elkaar de vrijheid gunnen.
    Eerlijk kunnne zijn en Liefde delen.
    Als er weinig staat kun je het naar eigen goeddunken interpreteren, dat doe ik met graagte dus.
    groetjes
    rené

  15. Harry.C.A.Daudt zegt:

    Van harte gun ik je m’n compliment over je foto…: geen avondrood…maar avondgoud.
    Groet,
    dichterbijgrave

  16. Zwollywood zegt:

    Dat jij het doorhad van dezelfde foto van Harry en die op mijn log….het is de bevrijdingsvlam. Groet.

  17. Zilvertje zegt:

    Ja, mooi he, maar ik wist niet dat ze overal eender waren, echt leuk om te zien, herkende het dadelijk van jouw blog, Den Bosch en Zwolle, hier kwamen de helicopters over.Reactie is geredigeerd

  18. Ina Dijstelberge zegt:

    Mooie foto, ware spreuk….

  19. kees smit zegt:

    Geen zilveren randje, toch een mooie Zilvertjes-foto.

  20. Zilvertje zegt:

    Ja, mooie lucht he, was richting zee, ik ben altijd verliefd op die lekkere luchten.

Geef een reactie

