Daar gaan ze…..

fotofoto
 

Het is een bijzondere dag, regen, donder en alles is hier in rep en roer, de Suikerhartjes vertrekken zo naar Spanje en aan de overkant van de straat loopt het riool over, wat ben ik toch een bofkont dat ik juist aan de goede kant woon.

We hebben net voor de tweede keer gegeten en Suikerhartje Emilio is druk en zit niet lekker in zijn vel, hij gaat graag naar Spanje, maar is ook graag bij mama en dan krijg je dit vreemde gedrag, straks als ik ze uitzwaai kun je me opvegen van vermoeidheid maar ook van de zorgen en het al missen van die kindjes.

Ben al even met Blancie naar buiten gegaan even weg uit het spanningsgebied.

Twee jaar geleden had de vriendin van hun papa al hun gekregen vakantiespulletjes uit de tas gehaald,  zelfs al hun badspulletjes tot aan de tandenborstels aan toe, hebben ze de hele vakantie niet kunnen poetsen en het aller ergste, de heimweekaarten had ze er ook uitgehaald.

Ik begrijp mijn drukke Suikerhartje wel, het worden fijne maar ook harde weken. (ook voor mij)

Zilver.

Foto ‘ s: Blancie even voor vertrek, Emilio wil (nog) niet op de foto.

Heb ik nu ook Emilio op de kiek gevangen, gelukkig, heb ik nog heel lang wat om naar te kijken.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2007-07. Bookmark de permalink .

30 reacties op Daar gaan ze…..

  1. K zegt:

    Maar nu zijn ze groter en zullen ze dat niet zo maar toelaten! Wat denkt ze wel! Sterkte met het afscheid, Zilver.

  2. Zilver. zegt:

    Ze zijn weg, pfffffffffffffffff,ik heb drie foto’s van Emilio op het nippertje, ik zet die er ook zo op, emotioneel hoor, die handjes zwaaien tot aan de bocht, wegggggggggg.

  3. Duval zegt:

    … is heel wat. Sterkte!

  4. Zilver. zegt:

    Dank je wel Duval, ik ben zo verdrietig, ik moet ze loslaten, maar het valt niet altijd mee, voor al niet onder, deze omstandigen, met een tassendief.

  5. ScrambleX zegt:

    Ze hebben het vast goed.
    Tijd vliegt, zelfs nu…..

  6. Zilver. zegt:

    Laat de tijd maar vliegen en wederom ga ik aan de koffie, dat helpt altijd.

  7. Galadriel zegt:

    ooow wat lijkt me dat moeilijk. Veel sterkte zilver en wat lijkt je dochtertje veel op je

  8. Zilver. zegt:

    Gala, ja, zwaar, pfffffffff, steen op mijn maaggevoel. Ohhhhhhhhhh, wat leuk dat je dat zegt, want bij Blancie had ik het nog niet gezien, ze lijkt heel erg op haar papa, maar mogelijk komt nu mijn gezicht er door, zou ik eerlijk gezegd wel heel fijn vinden.

  9. Heer_Lot zegt:

    "loslaten" we hebben ut er al eens over gehad hé ut is en blijft moeilijk :-))

  10. Zilver. zegt:

    Ja, ik denk dat ik het altijd heel best weet als het me even niet aangaat!

  11. Bart zegt:

    Tja, loslaten, aii, valt niks mee… we zwaaien maar even mee, daaaag!
    Gauw nog een kopje troost als troost, Zilver.
    En ja, je dochter lijkt hier al sprekend op je, het viel mij ook op!:-))

  12. Zilver. zegt:

    Bart, dat jij het ook ziet, ik zie het nog niet, ze is heel lang een dikkertje geweest, maar nu is ze zo dun als een rietje en joepie, ik vind dat leuk als ze op mij lijkt, niet aardig van mij he?Reactie is geredigeerd

  13. TheoB zegt:

    Sucses met je operatie en met die twee komt het best wel goed ,zal je zien. Sterkte.

  14. Zilver. zegt:

    Dank je mooie luchtenman!

  15. Bart zegt:

    Als moeder wil je dat het liefste zien, toch, dat je kind, al was het maar een beetje,op je lijkt? Van binnen, en van buiten…

  16. Zilver. zegt:

    Ja, Bart, maar dat vind ik wel erg ijdel van mezelf, maar het is wel zo.

  17. Klaverblad zegt:

    Op de een of andere manier kan ik niet tegen deze berichten. Ik ga nog op zelfonderzoek.

  18. Zilver. zegt:

    Gaat het over mijn ijdelheid? Of het afscheid, of het dingen uit de tas pikken van de vriendin van hun papa?

  19. Klaverblad zegt:

    De berichten over de vriendinnen van mijn ex, de vriend van mijn ex wekken bij mij steeds de gedachte: hoor-en-wederhoor. In mijn praktijk iets te vaak meegemaakt dat de werkelijkheid (behoorlijk) anders kon zijn.

  20. Zilver. zegt:

    Het is voor mij belangrijk, voor jou niet, ik laat het bij deze opmerking, ik laat meestal niet veel los over papa’s en vriendinnen, maar dit tipje heb ik wel loggeslaten en ik schroom niet, nooit want ik houd het zeer netjes. JE OPMERKING IS NIET ERG AARDIG IK GEEF JE EEN POOSJE GEEN WATER.Reactie is geredigeerd

  21. Doortje zegt:

    poeh… wat moeilijk. Veel sterkte.
    groet D

  22. Zilver. zegt:

    Dank je Doortje.

  23. annet zegt:

    Hoop dat ze het fijn hebben. Er gebeurt toch altijd van alles. Je bent met draadjes voorgoed aan ze verbonden. Laat de draadjes vieren en dansen. Toch? Kus op je toetje van Vrouw Hoedje. Gelukkig woon je aan de goede kant:)

  24. annet zegt:

    Het viel mij ook op hoe Blancie op jou lijkt. Geweldig!

  25. Klaverblad zegt:

    Het spijt me heel erg Zilver, bij het teruglezen ben ik niet blij over mezelf. Zo had ik niet op jouw blog moeten reageren. Je intentie is het gevoelvol weergeven van het afscheidsmoment van je kinderen.
    Mijn opinie is hier te algemeen, omdat ik juist de laatste tijd wat al te veel scheidingsverhalen heb gehoord en gelezen, die wel erg eenzijdig waren. Ik heb jou en je kinderen niet willen raken. Vertrap dit klavertje maar.Reactie is geredigeerd

  26. Zilver. zegt:

    He, lieve Annet, vrouw Hoedje, ha, ha! leuk dat jij het ook ziet van Blancie, nu hoop ik dat ik het ook ga zien xxxx.

  27. Mo zegt:

    Nou dat was ook mijn eerste gedachte: wat lijkt Blancie op jou! En Emilio ook, misschien nog wel meer als Blancie.
    Sterkte Zilver, deze weken.

  28. Zilver. zegt:

    Dank je Mo, ja, Emilio wel he, tot de sproeten aan toe.

  29. eric sombreric zegt:

    Ben je een tijdje niet langs geweest, mis je van alles…operatie..afscheid. I.e.g. het allerbeste voor jou, Zilver en de twee (is me een heel leuke foto bijgebeleven dat ze getwee op een bed lagen). OOk sympathiek van Klaver, die correctie.

  30. Zilver. zegt:

    Eric, ik heb zo gelachen om je reactie ergens, van het gedicht met tante To.
    Dank je wel!
    Ik heb ook geen tijd om overal te lezen hoor, was het maar waar.

Geef een reactie

