Politiek. (gezien door de ogen van Zilver)


Politiek is eigenlijk van ons allemaal,
maar is nu te vaak van  dames en heren
met in een oog een wapen
en in het
andere een dollarteken
en een machtssymbool.

Zilver. (dit is een bijdrage met plakken uit Word,
ik hoop dat het er goed op komt,
want ik heb geen tijd om te oefenen.)

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2007-06. Bookmark de permalink .

7 reacties op Politiek. (gezien door de ogen van Zilver)

  1. Zilver. zegt:

    Nou, ik had het dus in een andere opstelling, maar het is nu als lange regels, wie weet raad?

  2. ScrambleX zegt:

    ‘k denk dat je gelijk hebt…

  3. Zilver. zegt:

    Ik denk het ook ScrambleX en dat spijt me zo.
    Ik heb het nu wel zoals ik het wil, nu lukte het, ohhhhhhhhh, wonder.

  4. Ramirezi zegt:

    Of een euro-teken…

  5. TheoB zegt:

    Ik denk niet datScrambleX gelijk heeft maar weet het zeker.
    Volg de verrichtingen maar een `n tijdje van je gemeenteraad dan ga je anders tegen de dingen aankijken ,vooral als je je eigen er eens in verdiept. Het is Geld en Macht.
    Of een ieder deze veranderingen van het Prgr leuk vind betwijvel ik. Sucses in iedergeval.Reactie is geredigeerd

  6. Zilver. zegt:

    Ramirezi, ja, of die ha ha!

  7. Zilver. zegt:

    He, Theo, ik zag net bij het maken van mijn nieuwe bijdrage, die zo komt dat jij ook een nieuwe hebt, die ga ik lekker NU bekijken, ik ben dol op je foto’s doeggggggggggg.

Geef een reactie

