Het ruikt naar vis.

We hadden op ons werk gehoord over de geparfumeerde poepjes die de dames in Japan lieten. Daar slikten ze pilletjes voor, we konden onze oren niet geloven, dit nieuws had gestaan in een autoblad, ja, in een autoblad. Nu lees ik geen autoblad, dus dit nieuwtje was aan mij voorbij gegaan. Het werd ons verteld tijdens de lunch en we lagen vlak. Zal ik nog een patchouli laten? Hoe ruikt mijn jasmijn, dit is mijn vergeet-me- nietje, waren niet van de lucht.

Had ik die dag vis gehaald, toen ik van de ene cliënt naar de ander reed, stond de hele dag de tas met vis in het kantoortje in mijn rugtas. In de avond was ik zo moe en besloot niet op de fiets naar huis te gaan, ik mocht meerijden met collega naar de trein en stond in de trein met in mijn rugtas de geurende vis. Het was zeer druk in de trein en we stonden als haringen in een ton, hoe toepasselijk. Ik zag de mensen hun neus optrekken, ze roken mijn vis, maar dat zullen ze vast niet geweten hebben en van die geurende poepjes zouden ze dat verhaal kennen?

Zilver.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2007-03. Bookmark de permalink .

12 reacties op Het ruikt naar vis.

  1. K zegt:

    Met geurende poepjes zou je ook niet ver komen met die vis in de buurt! Japan is een merkwaardig land hoor. En tja, er worden daar massa’s vissen gegeten, rauw of anders, dus………..

  2. Zilver zegt:

    K, nee, tegen deze "rugtaslucht" was geen pil bestand.

  3. cor zegt:

    het is niet waar…. lekkere scheten….

  4. Zilver zegt:

    Cor, ha, ha! ja, ik heb het alleen maar gehoord en er zo om gelachen.

  5. marsjan zegt:

    Die pilletjes had ik moeten hebben van de week met mijn buikloop…had de familie die grote wasknijpers van hun neus kunnen laten!!
    Maar jij met je vis….hahaha. Stinkdier!

  6. Zilver zegt:

    Marsjan, ha, ha, ja, ik was een weekstinkdier.
    Hoe is het nu met je? BETERSCHAP!

  7. bert zegt:

    heel fishy …🙂

  8. Manus zegt:

    Waar kun je die pilletjes kopen? Dan doe ik er een in de koffie van de burgemeester en de wethouders. En als het dan lekker ruikt op het bordes tijdens de oranjeoptocht als het volk wuift en het college verfijnt omhoogsnuift weten jij en ik hoe het werkelijk zit.

  9. Zilver zegt:

    Manus, wat ben je toch een grapNEUS!

  10. ijskastmoeder zegt:

    Nietus? Echt?! Wat een geweldig verhaal van ‘horen zeggen’ en tja die vislucht, heb je nadrukkelijk om je heen gekeken met opgetrokken neus😉

  11. Zilver zegt:

    Het werd op mijn werk verteld, ik heb het niet zelf gelezen, we waren er zo over aan het lachen, dat niemand van ons gevraagd heeft welk autoblad, dat het al in een autoblad stond vonden we al om te gieren.
    Ja, dat had ik moeten doen, om me heen kijken, maar ik was alleen maar rood, oef, als een appeltje.

Geef een reactie

