Sluiting!

fotoWegens carnaval, is dit loket geloten!

Zilver.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2007-02. Bookmark de permalink .

15 reacties op Sluiting!

  1. Zwollywood zegt:

    Ga je boemelen bij de optocht of zoiets dergelijks?

  2. Zilver zegt:

    Zwolly, ik ga zo de deur uit, beste reis, ik ga alleen kijken, ik kan haast niet meer lopen, jammer, maar ik wil het toch zien, doeiiiiiiiii!

  3. Zilver zegt:

    Dank je Bert, ik ga nu en als Zilver, want dat is een mooie kleur, doeeeeeeeeeeeeeeei!

  4. Ramirezi zegt:

    Ben je wel voorzichtig ?

  5. door mijn ogen zegt:

    je bent vast schitterend

  6. Flaxorca zegt:

    Veel plezier!

  7. marsjan zegt:

    Misschien in de buurt van Veldhoven ergens?? Dan zie ik je…;-)

  8. ....AARD IN DE GANG, JAJA EEN PAARD IN DE GANG ER zegt:

    w JANSEN, JA JA EEN PAARD IN DE GANG, JAJA EEN PAARD IN DE GANG ER STAAT EEN PAARD IN DE GANG WANT POTJE MET PAARD IN DE GANG, JAJA EEN PAARD IN DE GANG NOU NOU EEN PAA…AUW!

  9. TheoB zegt:

    Hoop je weer nuchter terug te zien….

  10. annet zegt:

    Ik heb ook al zo’n afwezig gevoel….

  11. marsjan zegt:

    En wast leuk? Ik ben niegegaon….algehele familie griepvirus… groet marsjan (missjan).

  12. bert zegt:

    oeis, nog altijd aan het fuiven …

  13. Galadriel zegt:

    >klopt toch aan de deur

Geef een reactie

