Liefde van Zilver.

In het holletje van je arm
In de luwte van het leven
Je hand speelt zachtjes
met mijn haar

Stop de tijd!
Verban alle klokken
Laat mij slapen
in jouw adem

Mijn beekjes stromen
mijn lava
vloeit
schroeit

Mijn hart is op hol geslagen…….
Een mens probeert me te dragen….. 

Zilver.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2007-01. Bookmark de permalink .

9 reacties op Liefde van Zilver.

  1. cor zegt:

    in de luwte v/h leven; fraai!

  2. Zilver zegt:

    He, Cor, ik was net bij jou.

  3. Flaxorca zegt:

    liefde voor Zilver…

  4. Zilver zegt:

    Flaxorca, liefde is zo fijn!

  5. annet zegt:

    Verlangen naar verlangen……

  6. Zilver zegt:

    Annet, ik schrijf je nog wel eens binnendoor, mmmmmmm, heb je wat te vertellen, doeiiiiii!

  7. Moonfairy zegt:

    ohik wil ook binnendoor meegenieten
    Go for it Liefde is zo belangrijk!!!
    kus Moon

  8. annet zegt:

    Zilver, vandaag zijn er per ongeluk mails van de reacties weggezipt. Misschien zat er iets van jou tussen. Ik heb jouw adres niet meer. Door de overgang van planet naar hetnet.
    Ik zal het mailform invullen.
    Vertel het ook aan Moonfairy. Wat ben ik toch raar bezig, sta er niet bij stil dat velen dit zouden kunnen lezen (hoeveel werkwoorden staan hier achterelkaar?) Tjingeleboem. En voor morgen een bloem.

  9. Manus zegt:

    in je herinnering staat alles stil

Geef een reactie

