Spreek je talen!

Superzetpillen! 

In Amerika mochten de nieuwste medicijnen tegen doofheid, al eerder op de markt komen dan in Nederland. Half dove Mijnheer Mulders besluit naar Amerika af te reizen voor hij helemaal doof is.

In Amerika krijgt hij uitleg hoe hij de nieuwe Super Je Gehoor Weer Terug zetpillen moet innemen. 

Terug in Nederland is zijn eigen arts benieuwd of de medicijnen succes hebben. Vertel eens Mijnheer Mulder, heeft het goed resultaat? Mijnheer Mulder hoort dokter niet en gebaart dat de dokter zijn vraag moet opschrijven. Mijnheer Mulder leest de vraag en zegt: het is oplichterij, geldklopperij, sinds ik die dingen in mijn oren stop, hoor ik helemaal niets meer. 

Zilver (van haar grapjesweblog 2004)

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2007-01. Bookmark de permalink .

10 reacties op Spreek je talen!

  1. K zegt:

    Wat een stommerik! dadelijk moet ik zelf naar Amerika om te weten of ze helpen! Hèhè!

  2. Annet zegt:

    Daar is het clowntje weer!
    :>)))

  3. Zilver zegt:

    Nooit opgelet op school!
    Het grapje is ontstaan vroeger, heel vroeger, mijn buurvrouw was ziek en kreeg zetpillen voorgeschreven en na een week moest ze terugkomen bij de dokter en die vroeg en mevrouw…. heeft u wat verlichting met die nieuwe zetpillen.
    Buurvrouw wou het netjes zeggen, want in die tijd van de dokter nog zeer deftig.
    Noue eh, dokter… ze zullen best wel goed zijn, maar ik word zo misselijk van die dingen.
    Nou zei de dokter dat zou kunnen, nog even een weekje volhouden mevrouw…
    Nee! Dokter dat kunt u me niet aandoen, of ik ze nou in mootjes snijd of heel inslik, ik krijg ze niet nog een week door mijn strot! :^)

  4. Zilver zegt:

    He, Annet, je bent lief!

  5. Flaxorca zegt:

    hahaha en haha en ha

  6. Zilver zegt:

    Flaxorca, het was zo een schat van een mens en dan die vette dingen, behhhhhhhhhhhh!

  7. K zegt:

    Wat erg! Zetten ze normaal toch op de verpakking: niet om in te nemen.

  8. Zilver zegt:

    Nou, in de tijd van dit verhaal niet? Denk ik, maar weet ik niet zeker. Nu is de voorlichting vee beter maar je zult ook vast wel gehoord hebben dat vooral veel ouderen medicatie hebben van die en van die en dat sommige elkaar juist tegenwerken, is ook zo iets, kun je ook grappen overmaken.

  9. tempelman(martien) zegt:

    Wat een sufferd. Had hij maar een dialect moeten leren spreken.

  10. Zilver zegt:

    Martien, die zetpil?

Geef een reactie

