Time after time…..

foto

Wens alle medewebloggers, lezers, kijkers, bezoekers, redactie en alle schrijvers waar ik zo van genoten heb dit jaar, een geweldige jaarwisseling, met alle mensen om je heen waar je van houdt en een Nieuwjaar, met vooral veel liefde en gezondheid.

Dit jaar heb ik meer dan 500 bijdrage geleverd en ik hoop dat er iets bijzat voor je, waar je door was geraakt, waar je om hebt gelachen, of anders tegen de dingen bent gaan aankijken.

Heb Eva Cassidy uitgekozen als mijn afsluiter van dit jaar. 

Foto: oud en nieuw.

http://media.putfile.com/Time-after-time-19

Tot volgend jaar!

Liefs,

Zilver.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2006-12. Bookmark de permalink .

22 reacties op Time after time…..

  1. Cor zegt:

    van hetzelfde laken en pak,zilver( ik hoor geen muziek….!)

  2. Zilver zegt:

    Cor, nu wel, als je op de link klikt, het vloog weg, is de laatste tijd hier wel vaker.
    Cor een dikke Nieuwjaarsknuffel en veel, veel gezondheid en liefde voor het nieuwe jaar he!

  3. de Stripman zegt:

    Ook een fijne jaarwisseling van de Stripmannen !

  4. Zilver zegt:

    Cor, nu is het klaar!

  5. Zilver zegt:

    Bedankt Stripmannen! :^)

  6. Bep zegt:

    Zilver ook van mij de beste wensen voor het komende jaar. Dat het maar een mooi en creatief jaar mag worden.

  7. Zilver zegt:

    Dank je lieve Bep!

  8. K zegt:

    Het vloog weg?! Alweer een UFO dan? Curieus. Fijne jaarwisseling! En voor het volgend jaar: meer gezondheid; nog meer plezier; nog meer blogjes(?!) nog meer liefde(maar dan de goeie), nog betere studieresultaten, nog een leukere baan en nog meer familiegeluk!!

  9. K zegt:

    Kheb geluisterd naar Eva, mooie versie van het bekende lied.

  10. Zilver zegt:

    Dank je! Ook voor jou he!
    Eva, gaaf he, ben dol op haar!
    Stikt hier van de UFO’S.
    Ja, graag de goeie, mijn broers vinden dat ik voor ik iets aanga, eerst ze door hun moet laten keuren, ha, ha, omdat ik steeds van die schurken uitkies, ja, zegt genoeg over mezelf.

  11. K zegt:

    Helemaal geen slecht idee! Deden wij ook altijd met 4 zussen voor ons broertje. Resultaat? Op zijn 38e pas getrouwd!hahaha.

  12. Flaxorca zegt:

    Hopelijk ben je weer beter genoeg voor een geweldige jaarwisseling!

  13. Zilver zegt:

    Nou, zo zie je maar, dat is dus het geheim!

  14. Zilver zegt:

    Nee, zo goed voel ik me nog niet hoor, wel koortsvrij, ik ga er vroeg in en pas op het huis, bij de storm van vannacht twee dakpannen kwijt, eentje bijna door mijn ruit gegaan, er komt weer storm, dus ik houd braaf de wacht en dinsdag komt de aannemer kijken, alleen dit weet hij nog niet, ik hoop dat er dan weer genoeg bloed zit in zijn lijf, om het dak op te gaan.

  15. Jos zegt:

    Eventjes off-topic.
    Mag ik even "inbreken" om u en uw lezers een gezond en gelukkig 2007 te wensen?
    Dank u voor de "storing".
    De beste wensen allemaal:
    Jos.

  16. Bart zegt:

    Alles beste, zilver, voor jullie ook, prachtige muziek ook van Eva…niks geen geknal…:-))

  17. Zilver zegt:

    Dank je Bart! Nee, hier geen geknal, wij houden van de "kleine" dingen.
    Eva, mooi he, wat een stem!

  18. manus zegt:

    Zilver, veel geluk in dit verse jaar. En volgend jaar een foto met zín, geen weemoed, in de ogen…Reactie is geredigeerd

  19. JohandeWith zegt:

    Zilver, die 500ste bijdrage is toch GOUD waard, alsmede ook een mooi feestelijk uiterlijk!

  20. Zilver zegt:

    Manus, hoe kun jij mijn ogen lezen? ;^) Jij ook veel geluk!

  21. Zilver zegt:

    Johan, ik heb je over het hoofd gezien, nou ik weet niet meer welke het was, maar ik ben er overheen!

  22. wenteltrapje zegt:

    Voor jou een mooi en fijn 2007. Hopelijk bevalt het volkskrantbloggen mij. Ik moet nog wel erg wennen. Lieve groet marJan.

Geef een reactie

