Rutte heeft minder stemmen gekregen!

Rita, heeft meer stemmen gekregen!

Bron: mijn informant in den Haag.

Zilver.

Over Trudy

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2006-11. Bookmark de permalink .

44 reacties op Rutte heeft minder stemmen gekregen!

  1. Frans Muthert zegt:

    Nou en?

  2. Zilver zegt:

    Dag gezelligerd, heel veel mensen hebben met spanning de voorkeurstemmen afgewacht, jij blijkbaar niet.
    Is die baard echt?

  3. Ernst zegt:

    Grapje hoor Zilver. Ik kon het niet laten.
    Die baard van Muthert is echt.

  4. tempelman(martien) zegt:

    Daar ben je dan mooi klaar mee!

  5. Zilver zegt:

    Dag Ernst, ik vond het gewoon fijn dat ik het zo snel wist en ik vind de ontwikkelingen heel spannend. Ohh, had ik ook maar zo een mooie baard.

  6. Zilver zegt:

    Martien, ja, is toch erg apart, ik had het wel verwacht, maar niet gehoopt.

  7. Beus zegt:

    Geen idee wat daar de gevolgen van kunnen zijn.
    Het zegt wel iets over hoe vvd-kiezers denken over het uitzetbeleid en de manier waarop.

  8. Zilver zegt:

    Dag Beus, Wilders had wel kunnen blijven! :^)

  9. K zegt:

    Uh,,,logisch toch, ze is meer mans dan die jongen.

  10. Astroloog zegt:

    Ik vind Rita Verdonk momenteel sympathieker dan Mark Rutte. Die ging ineens een zeer puberaal ogend snauwerig bekkie produceren nadat hij door journalisten tot ‘ideale schoonzoon’ was uitgeroepen. Alsof een snauwende puber ‘de ideale politicus’ is…

  11. Zilver zegt:

    Ach, Rutte is een goeie jongen, maar een marionet, maar die tante, ik blief ik niet, ja ze is mans genoeg, ha, ja!

  12. K zegt:

    Ik vind ze niet intelligent en niet wijs.

  13. Zilver zegt:

    Mark, is ook jonger dan zijn kalenderleeftijd, denk ik!:^)

  14. Astroloog zegt:

    Ach…, elk mens heeft twee kanten… Zo heeft Rita Verdonk Gordon aan ‘de man’ geholpen. Bartho Boer of zo… Heeft ze toch in zekere zin een liefdesdaad gesteld…

  15. Zilver zegt:

    Weet je wat ik zo wonderlijk vind? Pvda en VVD schuiven niet de beste mensen naar voren.

  16. K zegt:

    Ja dat is een goeie! Oorzaak; te weinig mensenkennis? Of EGOtripperij zoals zo vaak.

  17. Frans Muthert zegt:

    Voordat er tragische misverstanden ontstaan: ik ben écht een gezelligerd! Met een baard.

  18. Zilver zegt:

    Astroloog, kijk zulke dingn mist mijn informant nou net, jammer.
    Spannend wat Rita nu gaat doen.

  19. Zilver zegt:

    K, ja, het ego-orgaan, dat is het denk!

  20. Zilver zegt:

    Frans, dan mag je voortaan wel even langer blijven. Mooie baard.

  21. Astroloog zegt:

    Rita Verdonk heeft een PSP-verleden. Dat verleden zegt iets over haar karakter: op een felle strijdbare wijze toch vredelievend willen zijn. "Wil je rotzooi trappen en een vechtersbaas zijn? Pang. Klets. Een knal voor je kanis. We houden hier van vrede! OZO!"
    Het is jammer dat ze zelf niet voor die interpratie kiest. Zou haar in de ogen van anderen veel sympathieker maken.

  22. app zegt:

    Hoezo? Je doet net alsof dit nieuws is. Het was al bekend afgelopen donderdag. En daarbij: wat dan nog?

  23. Trudy/Zilver zegt:

    App, jij bent een zeurkont .

  24. app zegt:

    @Trudy/Zilver
    Omdat ik de waarheid schrijf?

  25. Zilver zegt:

    Omdat je de waarheid schrijft. Ben je nu klaar?

  26. app zegt:

    @Zilver
    Dat was ik al, maar jij begon weer door een rotopmerking te maken.

  27. Zilver zegt:

    Ik heb jou nog nooit hier iets leuks horen zeggen en omdat jij niet tot mijn vriendenkring behoord, zal veel je hier ontgaan, dit is geen leesvoer voor jou, wij delen niets en ik wens niets met jou te delen, jouw toon is mij nog nooit bevallen en je visie ook niet, ik las ooit bij jou dat je voor de doodstraf was en over het onderwijs deel ik ook al niet jou mening en als je hier een beetje bijzonder komt doen, blijf dan weg, dit is een diviterend weblog, met louter werk en foto’s van Zilver, jouw eerste komst op mijn weblog was al niet erg motiverend voor mij, ik vind je gewoon niet aardig, ik vind alleen maar mensen aardig, die soms ook leuke dingen kunnen zeggen, dat is het ook leuker om kritiek te aanvaarden.

  28. Daan zegt:

    Rita kreeg van alle vrouwelijke verkiesbaren de meeste stemmen. Mmm. Wat zegt dat over Rita?

  29. app zegt:

    Iemand die alleen vrienden wil hebben, eindigt met alleen vijanden. Ken je dat (ware) gezegde? Wat zal jij eenzaam zijn… Ik voel medelijden voor je.
    Oh ja, en wat betreft de doodstraf: je hebt duidelijk die discussie niet gevolgd. En wat betreft onderwijs: tja, we kunnen daar niet allemaal iets van weten.Reactie is geredigeerd

  30. Zilver zegt:

    Fijn dat je dat dan nog hebt voor mij.
    Ja, later draaide je om als een blad aan de boom, maar je, eerst ervoor zijn zegt al genoeg.
    Over onderwijs, tuurlijk, jij hebt er verstand van en een ander niet, maar gelukkig heb ik ook daar verstand van en mag daar dus ook een mening over hebben ennnn…. ben je nu klaar? hier?

  31. app zegt:

    @Zilver
    Je verwart een ‘mening hebben over’ met ‘verstand hebben van’. Geeft niet, daar hebben meer mensen last van.
    Tja, als jij altijd mensen beoordeelt op een punt, ben je helemaal betreurenswaardig. Een goed leven verder.

  32. Daan zegt:

    App en Zilver, dialogen waarin de woorden altijd en nooit uitgesproken worden, zijn vaak gedoemd om te mislukken. Het zijn geen dialogen namelijk, maar monologen over en weer. Ik wens jullie beiden beterschap en een wat zuiverder visie op elkaar.

  33. app zegt:

    @Daan
    Vooral dat laatste; want daar ontbreekt het nogal aan.

  34. Zilver zegt:

    App, ik ben naast al die andere waar ik voor heb geleerd ook docent, dus ik heb zeker recht van spreken en jij komt toch hier en nog eens en nog eens, laat mij met rust, ga weer een voorpagina maken, ik val jou toch ook niet lastig. Ik wil geen zuivere visie op App, ik vind het een nare man, die ik hier niet wil hebben.

  35. Beus zegt:

    Binnenkort is het weer ‘vrede op aarde’.
    Ik kan niet wachten.

  36. Zilver zegt:

    Nou, het zegt genoeg over mij dat ik zo kwaad wordt op die man, ik word grof bij het horen van zijn naam, laat alles uit mijn handen vallen, ik word een leeuw, ik reageer nooit bij hem, want hij maakt mijn bloed aan het koken, laat hij ook niet bij mij komen, of weg gaan zonder spoor, dit is geen weblog voor hem, maar wel voor mij, ik val hem niet lastig en ik smeer geen stroop met hem, laat hij weggaan.

  37. Beus zegt:

    Nu vind ik dat je wel genoeg modder hebt gespoten.
    Ik waardeer app bijzonder, maar vaak is hij ‘recht door zee’.
    Als Rita dat doet is er van alles mis mee, maar hij is Rita niet.
    Hij is een oprechte blogger.
    Mag ik nu ook niet meer op je weblog komen?

  38. Zilver zegt:

    Jouw toon is toch anders, ik stop.
    Lees het maar terug,ik geef hem gelijk, maar hij gaat door.

  39. K zegt:

    Ik zou de eerste reactie verwijderd hebben met een IP-ban erachter aan. Was de rest van de reactieruimte schoner gebleven. Want als je ergens reageert met: Wat dan nog? geef je daarbij aan dat je de mening van de persoon minacht en dat maakt een uitwisseling op gelijkwaardige basis direct al onmogelijk.

  40. Zilver zegt:

    K, ja, ik denk dat je gelijkt hebt, het is de toon en een grapje kan en dan mag ik ook met een grapje reageren (zeurkont) daar moet iemand genoeg aanhebben, ik heb hem ook gelijk gegeven, deze bijdrage was meer voor mijzelf en iemand met wie ik keet, was ook verder niks zeggend, maar als ik na als ik bijna 450 blogs verder ben en ik krijg weer een reactie van App, dan ben ik het moe, ik wil niet altijd aardig zijn, doe ik bijna altijd, maar nu niet.
    Van Cor kan ik het hebben, die is altijd opbouwend, maar die heeft me ook heel wat dingen bijgebracht, maar het is de mix van aanmoediging en opbouwend, niet alleen maar een negatieve kreet.
    Ik heb het erg druk, naast mijn werk het feest voor onze clienten, ben ik nog bezig met een nieuw projeckt, pffffffffffff, bijna vrije dagen.

  41. oma zegt:

    Vandaag de eerste “the great granny onions show” online. oma

  42. Roel zegt:

    Ik zit ook weer in Den Haag; op dezelfde plek waar wij elkaar hebben ontmoet, ca. 1 jaar en 4 maanden geleden ;-)) Ben je gelukkiger in je nieuwe huis?
    Vriendelijke groeten,
    Terpentyn

  43. Zilver zegt:

    He, lieve Roel, ja, ik ben er erg gelukkig! Hoe gaat het met jou? Hoe gaat het met de Sp? Ik heb deze week, de wethouder van sociale zaken van de Sp in Zaanstad gesproken voor mijn werk, ik denk dat het een leuke man is.

Plaats een reactie