Daar ben ik weer! Zilver voelt zich als van (G) oud(s).

fotoLieve Mensen,

Daar ben ik weer! Alles is wel bij jullie (Volkskrant) veranderd, dus ik moet het even bestuderen, maar nu even niet, ik heb ongeveer 500 e-mails te gaan en als ik die uit heb en beantwoord dan ben ik weer terug.

Kus,

Zilver.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2006-10. Bookmark de permalink .

24 reacties op Daar ben ik weer! Zilver voelt zich als van (G) oud(s).

  1. K zegt:

    Welkom weer!!!
    500 mails? Houd het maar kort dan, anders zit je 2 dagen te tikken.
    Succes met de nieuwe start van het blog!!

  2. Maria-Dolores zegt:

    Hallo Zilver,
    fijn dat je er weer bent. ik vroeg me al een paar keer af waar je was. succes met het wennen aan het nieuwe jasje, uiteindelijk valt het allemaal erg mee (ook echte, leuke verbeteringen).

  3. Jaap van Nieveld Goudriaen zegt:

    Hoi Zilver, welkom terug! :-))

  4. Zilver zegt:

    Dank je K, ja, ik probeer te selecteren en het kort te houden, het zijn er te veel voor een Zilver op een door de weekse, drukke daaaaaaaaaaaaaaaag! Met dank en liefs.

  5. Zilver zegt:

    Maria-Dolores, ik heb het zo druk (gehad)ik zal er denk ik nog spaarzaam zijn. Zilvergroetejes.

  6. Thera zegt:

    Ha die lieve Zilver, fijn dat je er weer bent!

  7. Zilver zegt:

    He Jaap, ik zie je foto, hoe krijg je die er op?

  8. Berbara zegt:

    Hartstikke fijn dat je er weer bent!

  9. Zilver zegt:

    He Thera, ik heb jullie gemist en mezelf nauurlijk, gek op een tijd niks te doen hier, ik moet er weer inkomen en jullie een beetje bijlezen.

  10. Zwollywood zegt:

    Hey lieve Zilver……..hoe is het in je nieuwe huis…Gaat het goed me jullie? Groet!

  11. Jos Goedmakers zegt:

    Zilver terug…met een gouden randje. Welkom terug! Denk je nog wel eens aan mij?…;-)

  12. Jaap van Nieveld Goudriaen zegt:

    Trudy, je zoekt een fotootje uit, verkleint die tot 50×50 pixels, je gaat naar je eigen weblog, clickt op Profiel, clickt op Foto toevoegen (of zoiets) en uploadt het fotootje. Succes!

  13. Tempelman zegt:

    Daar ben je weer! Nou nog een plaatje.

  14. Zilver zegt:

    Zwollywood, we maken het uitstekend met dank en jij? Al weer afgekoeld en aardig geworden?

  15. Cor zegt:

    fijn dat jer weer bent; ik miste je en maakte al zorgen

  16. Zilver zegt:

    Jos, ik doe niet anders!

  17. Zilver zegt:

    Jaap, dank je, ik ga het proberen, maar hoe weet ik nu hoe groot 50 pixels zijn? Ik kreeg het ook nooit bij mijn profiel geplaatst, zucht :&)

  18. Zilver zegt:

    Tempelman, ik ga het morgen proberen.

  19. Zilver zegt:

    Cor, je bent lief! ;@)

  20. Anna zegt:

    breedte 1,76 cm hoogte 1,76 cm resolutie 72 pixels/inch
    of 50 bij 50 pixels
    je hebt er een fotobewerkingsprogramma voor nodig Zilver

  21. Zwollywood zegt:

    Zilvertje…..aan omwegen doe ik niet……!

  22. Zilver zegt:

    Zwollywood, ik geef je deze keer gelijk.

  23. Zilver zegt:

    Anna dank je wel!

  24. man met sombrero zegt:

    Hallo Zilver. Ik snapte gewoon niet waar je was. Ik heb het blijkbaar slecht gevolgd. Ben benieuwd naar allerlei verhalen!

Geef een reactie

