Afslankcursus in zeven dagen. (deel 3)

Gister heb ik het helemaal verknald, ik had zelf broodjes mee moeten nemen, maar ik kocht ze onderweg, van die chemische broodjes die heel lang goed blijven en die prikken op de tong. Thuis was ik te vol in mijn hoofd van al de indrukken en omdat het niet altijd mee zit in het leven bleef de telefoon maar gaan, ik heb laat te laat gekookt, dus het eten was ook laat, had geen tijd meer goed te verteren voor ik ging slapen, dus bij mij niets eraf (75 kilo en een beetje) komt ook omdat ik vannacht, ja, ik ben een nachteter, koek heb gegeten, een mint chocola en een halve zak Bifi’s. (half slapend)

Vandaag ga ik naar Amsterdam, dus geen tijd voor fratsen, ik doe een dagje fruit.

Maar voor jou hier de derde dag.

Ontbijt
Bordje havermout of Brinta
Vruchtensap
Melk
Fruit

Lunch.
Twee boterhammen kaas
Karnemelk
Water
Tomaten

Avondeten.
Rijst met veel groenten
Sla/ei
Yoghurt
Fruit

Avond.
Fruit en water 

Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2006-08. Bookmark de permalink .