Het weekend ging te snel voorbij.

Blancies fiets bij de maker gehaald, kostte niets, ze kreeg er zelfs nog een mooie rugtas bij die bij haar fiets hoort. de hervormde kerk was open voor bezichtiging, de kerk is van voor 1657, want een gedenksteen met die datum herinnert louter aan een restauratie na een brand. we konden het niet laten en we hebben saampjes heerlijk gekeken en Blancie en ik vonden het zonde dat mijn fototoestel nog thuis lag te slapen, maar gelukkig heb ik nog een mooie Bart Reindersma die straks een ereplaatsje krijgt in mijn nieuwe, oude huisje.

We zijn naar het zwembad geweest en ik zat klem in de zwemband van Blancie, oh, ik voelde me na eerst veel pret gehad te hebben even heel klein……. was ik maar klein, ik zat zo klem, ik dacht, dat wordt los knippen, maar gelukkig wist Emilio raad en ik was weer bevrijd.

Nu zit ik hier en ik heb al weer gewerkt, het eten op en moe, maar het zijn de laatste loodjes voor de vakantie.

Zilvertje. 

Foto: Hervormde kerk Krommenie  ( jammer maar de foto heeft de migratie van VK naar hier niet overleefd) Het is een erts, hij hang aan mijn muur.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2006-07. Bookmark de permalink .

6 reacties op Het weekend ging te snel voorbij.

  1. Beus zegt:

    Hoe gaat het nu met Emilio?

  2. Zilvertje zegt:

    Beus, wat ben jij stout, maar ik heb nu wel de slappe lach!

  3. sjoukje zegt:

    Alles gaat snel voorbij vind ik..

  4. Cor zegt:

    een scheve boel( een toren van Pisa in Krommenie!)

  5. Zilvertje zegt:

    Sjoukje, ja, ik denk dat het met ouder worden te maken heeft, ik voel me op een step, die de berg af rijdt en ik kan niet remmen, anders gaat mijn voet in de fik.

  6. Zilvertje zegt:

    Maar Cor, vind je het geen plaatje! Zijn zusje staat op Krommeniedijk, oh als ze konden praten die oude broer en zus.

Geef een reactie

