Zilversong.

Verdwenen.

Je bent gaan zitten
op een blad
in de dauwparel
zag ik je baden
terwijl ik zachtjes bad
of er een
God was
die je wilde bewaren
kwam een heftige storm
aan land
die maakte alles wat ik zo lief had
van kant
die wilde jouw tederheid
niet sparen.

Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2006-06. Bookmark de permalink .

8 reacties op Zilversong.

  1. sjoukje zegt:

    Als de storm voorbij is wordt het zo stil..

  2. Zilvertje zegt:

    Hallo Sjoukje, mooi weer he, ik ben een beetje stil, ik heb een reactie gehad op mijn vorige log, de laatste en daar moet ik telkens aan denken.

  3. zwollywood zegt:

    Hallo Zilvertje…….het is een hele mooie dag……ik ga even kijken bj je vorige log.
    Ik heb koeien in de wei….met jongen……en een mannetje!

  4. Zilvertje zegt:

    Zwollywood, ik zag je koeien en je reactie, met dank!

  5. Zwollywood zegt:

    Zilvertje gefeliciteerd…..dit is je 250 ste log! Bravo!

  6. sjoukje zegt:

    O jee Zlvrtj mijn ogen vielen op het toetsenbord, zo’n lelijke reactie.

  7. de Muze zegt:

    Ik begrijp dat je even in een dipje zit na de vriendelijke aantijging van deze mevrouw, dat is een van de redenen dat ik je vandaag maar met rust laat.
    De andere reden is dat ik iets verkeerds heb gegeten met alle gevolgen vandien, ik moet ook niet naar Friesland gaan, gaat het fout.
    We maken een andere afspraak en misschien hoor ik je vandaag nog wel.v
    Lieverd trek het je ’t niet aan, het is ’t niet waard om ondersteboven te raken van iets wat iemand om wat voor een reden dan ook schrijft.

  8. therataal zegt:

    ZILVERTJE KOM TERUG!!!!!
    Je laat je toch niet verdrijven door jaloerse bloggers?
    Je bent open en puur, je dicht als een vlindertje, dat vrolijk dartelt van bloem naar bloem.
    Als mensen het niet verdragen, kijken ze maar een andere kant op.
    Ik mis je verschrikkelijk!

Geef een reactie

