Clownisme. Psychiatrie en verslaving.

maxresdefault (1)


Een hoofd vol dromen

daar leeft hij in

Een laag bevat de stemmen

die beantwoordt hij

Een laag bevat de opdrachten

hij voert ze uit

Een laag bevat de angst

ze zitten hem altijd achterna

Een laag bevat het hemelse

hij is God

Een laag bevat de trek, de zucht

dit maakt hem langzaam kapot 

Zilvertje (Uit: Moedersverdriet)

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2006-06. Bookmark de permalink .

14 reacties op Clownisme. Psychiatrie en verslaving.

  1. de Muze zegt:

    En toch moeten er ook goede momenten zijn

  2. Zilvertje zegt:

    Ja, gelukkig wel, ik houd ze in een hand en koester ze!

  3. de Muze zegt:

    kusje?

  4. de Muze zegt:

    Zie je ik leer het al, ik heb je geplinged

  5. Zilvertje zegt:

    Dank je voor de pling!

  6. ali cirillioglu zegt:

    Lieve Zilvertje @ Ik reageer niet en nooit met een andere naam, behalve voor grap en meestal in ROOD.
    Wat hier gaande is, zijn de naslepen van de botsing der ali’s en Isis eist nu dat ik schuldig ben omdat ik ene evy, de spook beledigd zou hebben als man en alib kwam met zijn twee blog daarover publiekelijk te klagen, voordat hij met mij enig woord erover had gewisseld!
    Nu zou ik degene zijn die zijn excuses zou aan moeten bieden bij alib ?
    En in tussentijd is ook de Masker van onze Phantoom MoslimMeid Saliha, zonder vader… gevallen!
    Well, ziet u de Match gaat verder en ik heb nergens gereageerd! Isis is juist boos dat ik de oude reactie’s hebt gewist.
    Ik hoop zo meer duidelijk te zijn!
    Ggegroet en Selam…

  7. Zilvertje zegt:

    Ik zou willen dat ik het kon begrijpen, maar nu is het helemaal iets waar ik kop nog staart aan kan ontdekken. HELP!

  8. moonfairy zegt:

    het was druk in het moeras
    liefs en kus Moon

  9. jeg synes/even stilstaan bij... zegt:

    mooie metafoor……put hoop uit het goede.
    (nee, die muziek van de Muze is deze keer niet mijn kop thee…)

  10. Zilvertje zegt:

    Moon en de weblogs, met swamp, veel ruzie?

  11. Gaal-ali C.TurCa zegt:

    Passengers for CosMos wait just for the time🙂

  12. Zilvertje zegt:

    Ik wacht.

  13. Zwollywood zegt:

    Nu vat ik ‘m!

  14. Zilvertje zegt:

    Ja, Zwolly, jij begrijpt het!

Geef een reactie

