Volkskrantwebloglied, deel 1( Zilvertje zingt uit volle borst)

fotoOp mijn stoere weblogfiets
rijd ik langs de bloggen
nestel me voor een rustuurtje
op een mooie foto van Zwollywood
laaf me aan de gedichten van Theo
kniel neer bij Mozes
luister naar de prachtige radio van De Muze
het doet me meer dan goed.

Mijn opgekropte tranen druppen spontaan op de grond
als ik bij Moonfairy
een deel van mijn verdriet herken
probeer haar te omhelzen
omdat ik ook zo een moeder ben.

Bestel bij Jos een Eiffeltoren
scheid bij Cor het kaf van het koren
eet daar nog een broodje
Geniet van de foto van Kees en zijn bruid
fiets nog veel langer
maar nu moet ik de deur echt uit.

Zilvertje. Wordt vervolgd

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2006-05. Bookmark de permalink .

12 reacties op Volkskrantwebloglied, deel 1( Zilvertje zingt uit volle borst)

  1. lidy zegt:

    wat heerlijk om je weer uit volle borst te horen zingen!

  2. de Muze zegt:

    Heerlijk die stralende blik in je ogen.
    Houdt daarvan dat weet je

  3. doranne zegt:

    zilvertje zingt met op mijn achtergrond het winterkoninkje
    en de wind
    in de bomen
    tot later

  4. Annette zegt:

    Haai Zilvert, ben je een Vissen die kunnen zo huilen. Zeeën vol.
    Mooie smartlap hiero.
    Hierbij een zakdoek……….. /_/ vrij ontwerp
    Doei!

  5. Cor zegt:

    cor en kaf en koren; dat is lekker ritmisch

  6. Moonfairy zegt:

    Moon sprint achterop bij Zilver
    en we fietsen op haar zilveren fiets
    naar de horizon
    druk pratend en we willen niet
    maar we moeten
    toch weer es terug
    en daar zijn we weer, liefs Moon

  7. Zwollywood zegt:

    Hé Zilvertje……ik las je log al op m’n werk…….en zo’n leuk compliment. Mooi gedaan!

  8. Zilvertje zegt:

    Lieve mensen, spoedig deel twee!

  9. therataal zegt:

    Lllllleuk! Ben alweer benieuwd naar deel twee.

  10. Zilvertje zegt:

    Jij komt al in het eerste couplet voor met je lekker blogbillen! Therataal!

  11. Zilvertje zegt:

    Jaccie is een erg mooi nummer, er zit zoveel in, geweldig, dank je wel!

  12. kees smit zegt:

    Zilvertjelief ik geniet van je glunderende snuit, hardstikke leuke foto. En dan nog vereeuwigd te worden in je gedicht!

Geef een reactie

