De fruitberichten. (lekker sappig)

344xdyn_iStock-16807542-Bakje Vers fruit-site


Een sinaasappel en een banaan,
Zijn vannacht op stap gegaan.
We zullen ze in de fruitschaal missen,
Wat ze gaan doen, is natuurlijk gissen!

Mogelijk gaan ze naar Kiwiland,
Lekker vrijen op het strand,
Of skiën in de bergen,
Dicht bij het Meloenemeer,
Kijk als het ze bevalt,
Zien wij ze nimmer meer!

Maar weet je wat ik hoop en wil?
Dat het sinaasappeltje niet uitglijdt,
Over de bananenschil!

Zilvertje. Uit haar groot fruitberichtenboek 2004

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2006-05 en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

26 reacties op De fruitberichten. (lekker sappig)

  1. De Muze zegt:

    Zij gaan samen op stap, dan ga je toch niet uitglijden of is er reden voor jaloezie.
    Ha die Zilvertje alles goed?

  2. Zilvertje zegt:

    He, Jac, het gaat, erg moe, maar ik red het steeds, kusssssssssssssss, waar ben je toch steeds, ik mis je! Hoe gaat het met jou, wanneer ben je jarig?

  3. Zwollywood zegt:

    Ik zag Muze en Zilvertje gaan….
    plots viel Zilvertje over een banaan.
    Maar toen Zilvertje weer stond..
    vond ze druifjes in haar mond!
    Ha ha Zilvertje deze is goed hé! Hoop dat ’t goed overkomt!

  4. Cor zegt:

    als een sinasappel vrijt op het strand dan is er iets geks aan de hand……en wanneer ze met een banaan gaat zoenen dan moeten er hoge hakken onder haar schoenen

  5. Zilvertje zegt:

    He, Zwollywood, na mijn schoonheidsslaapje kom ik even bij jou op visite.

  6. Zilvertje zegt:

    Cor, jij hebt het mooiste fruitbericht aller tijden!
    Ha, ha!

  7. Jos Goedmakers zegt:

    Ik zit hier al kwijlend aan de pc…;-))

  8. Zilvertje zegt:

    Jos, kom je vanavond even buitenzitten? La tour Eiffel brandt, zo gezellig, lief dat je hem voor mij gepikt hebt!

  9. De Muze zegt:

    De antwoorden mijn schone lieve vriendin, vindt je op mijn log.
    Het ging allemaal zo snel ik had geen tijd om er melding van te maken.
    Sorry sorry Kusssss

  10. De Muze zegt:

    En mijn verjaardag zal de dag zijn dat wij uitgaan in Amsterdam.

  11. Zilvertje zegt:

    Joh, wat zalig, wat zal je genoten hebben!

  12. doranne zegt:

    bedankt voor de glimlach

  13. Zilvertje zegt:

    Doranne, die van Cor vind ik prachtig, ik heb me buikpijn gelachen.

  14. Moonfairy zegt:

    Wat een fruitige bijdrage lief zilvertstraaltje

  15. Zilvertje zegt:

    Jos, is je p.c waterbestendig?

  16. Zilvertje zegt:

    Lieve Moon, ja, met het warme weer hier gaat er niets boven fruit. Ik ga slapen ben bekaf, terusten Moon, ik vind je lief!

  17. de Muze zegt:

    Slaap lekker kussss

  18. Zilvertje zegt:

    Welterusten Jac, ik ben blij dat je zo lekker bent weggeweest!

  19. meester Bertrand zegt:

    Vooruit, jullie vinden me een oude zeur, en het is een aardig versje, maar, lieve Zilvertje, je schrijft sinaasappel, en geen sinasappel. Waarschijnlijk is dat omdat er weinig sinaasappel in de sinas voorkomt.

  20. Zilvertje zegt:

    Meeset, ik zal er voortaan opletten, dank u wel!

  21. annemiekie zegt:

    Hee mam! alles goed? ik ben lekker naar de kermis geweest vandaag in purmerend en even in de spin rondjes gedraaid..heel erg leuk!!! xxxxxx mis jullie dikke kus voor jullie allemaal XXXXX

  22. muisje zegt:

    Wat een strenge meeset he!…..hhihi

  23. Zilvertje zegt:

    Nou, ik leer er wel van, ik ben wel blij als mensen dat doen, maar ja, maak ik dus weer een fout!
    Kermis, dan denk ik aan Pietje.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  24. annemiekie zegt:

    Ik dacht dat het een grapje van trudy was dat meeset! Ja pietje nooit meer gezien…wat was ik verlieft!xxxxxxxxxxxxx

  25. Zilvertje zegt:

    Nee, het was de haast, zat er een letter naast, WAS VERLIEFD, voltooid deelwoord, je bent een echt kind van je moeder. Lekker warm he! Heb een leuke brief gehad van mijn school, ze starten in september een vervolg, van een jaar, lijkt me leuk, ik ga vragen of Geert ook gaat. XXXXXX

  26. Zilvertje zegt:

    Dit is op Het straatje van Zilvertje. herblogden reageerde:

    Met dit heerlijke zomerweer, de sappigheid van weleer, 2004

Geef een reactie

